جانشین فرمانده انتظامی گیلان اعلام کرد:

دستگیری فردی پس قدرت‌نمایی با سلاح سرد برای مردم و ماموران در سنگر!

سرهنگ حسین حسن‌پور، جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان از دستگیری از اراذل و اوباشی که در بخش سنگر شهرستان رشت اقدام به قدرت‌نمایی با سلاح سرد کرده بود، خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان از دستگیری از اراذل و اوباشی که در بخش سنگر شهرستان رشت اقدام به قدرت‌نمایی با سلاح سرد کرده بود، خبر داد.

سرهنگ حسین حسن‌پور اخلال در نظم عمومی و ارعاب شهروندان را خط قرمز پلیس و دستگاه قضایی اعلام کرد و اظهار داشت: مجموعه انتظامی قاطعانه و بدون اغماض با هرگونه تحرک سوء اراذل و اوباش و مخلان نظم و امنیت برخورد می‌کند.

وی در ادامه گفت: با توجه به قدرت‌نمایی فردی با سلاح سرد برای مردم و ماموران در بخش سنگر شهرستان رشت و اخلال در نظم عمومی، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان با بیان اینکه پس از تحقیقات صورت گرفته، متهم این پرونده شناسایی و هماهنگی‌های لازم برای دستگیری این فرد انجام شد افزود: ماموران عملیات ویژه پلیس امنیت عمومی، اراذل و اوباش مورد نظر را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

این مقام انتظامی بیان داشت: متهم ۲۸ ساله پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت.

سرهنگ حسن‌پور در پایان با هشدار به مخلان نظم و امنیت عمومی خاطرنشان کرد: پلیس با قاطعیت و جدیت به پشتوانه همکاری آگاهانه مردم و حمایت دستگاه قضائی با اراذل و اوباش و هنجارشکنان برخورد می‌کند.

Share