مدیر عامل شرکت سیمان خزر لوشان؛

محدویت‌های انرژی مهم‌ترین مانع تولید در کارخانه سیمان خزر است

اسحق جمال امیدی، مدیر عامل شرکت سیمان خزر به منظور پیگیری موانع تولید شرکت، خصوصا قطعی گاز مصرفی و سوخت جایگزین (مازوت) با دکتر اسدالله عباسی استاندار گیلان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت سیمان خزر در این دیدار مدیر عامل و نائب رئیس هیئت مدیره شرکت سیمان خزر ضمن تبریک انتصاب دکتر عباسی به عنوان استاندار گیلان و آرزوی موفقیت و سربلندی برای ایشان همچنین تبریک میلاد حضرت زینب (س) و روزپرستار در راستای شعار سال از سوی مقام معظم رهبری به نام تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زادیی‌ها به تشریح وضعیت سیمان در استان گیلان طی سال جاری و تبیین افق و چشم‌انداز آن در سال پیش رو پرداخته وخلاصه‌ای از اقدامات انجام شده در یکسال گذشته با تاکید و تکیه بر توان پرسنل سخت کوش و دلسوز شرکت و نیز پتانسیل بالای علمی و عملی متخصصین جوان این واحد تولیدی را توضیح دادند.

اسحق جمال امیدی موانع و مشکلات تولید در شرکت سیمان خزر از جمله محدودیت‌های انرژی (گاز، مازوت و برق) و ذخایر معادن را عنوان و خواستار مساعدت و دستور ویژه استاندار محترم شد.

در این دیدار دکتر عباسی استاندار گیلان نیز ضمن خیرمقدم و تشکر بابت تلاش‌ها و فعالیت‌های اقتصادی و تولید سیمان دستور لازم برای رفع موانع تولید و نیز رهنمود مقتضی جهت تسهیل امورکارخانه سیمان خزر را به مهندس فرزام صفت معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری صادر کرد.

استاندار گیلان در خاتمه این دیدار و در صحبت‌های خود اظهار داشت: معاونت امور اقتصادی ارتباط تنگاتنگی با واحد سیمان خزر داشته و نتایج حاصله را نیز به ایشان منعکس نماید.

Share