مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس گیلان خبر داد

تشییع ۸ شهید نامدار دفاع مقدس در گیلان+ جزئیات مراسم وداع و تشییع

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس گیلان، از میزبانی گیلان از هشت شهید گمنام خبر داد و اظهار کرد: این هشت شهید گمنام در سه نقطه از استان گیلان تشییع و تدفین خواهند شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، حسین مصطفی پور در نشست مشترک کارگروه حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس و شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان گیلان، از میزبانی گیلان از شهدای گمنام خبر داد و اظهار کرد: همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) استان گیلان میزبان هشت شهید گمنام خواهد بود.

وی با اشاره به تشییع ۲۵۰ شهید گمنام دفاع مقدس در سطح کشور همزمان با ۱۶ دی، افزود: این هشت شهید گمنام در سه نقطه از استان گیلان تشییع و تدفین خواهند شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گیلان، از تدفین پنج شهید گمنام در مجموعه فرهنگی موزه دفاع مقدس رشت خبر داد و عنوان کرد: یک شهید گمنام در دانشگاه پیام نور رشت و دو شهید گمنام در شهرستان سیاهکل تدفین خواهند شد.

مصطفی پور، خواستار حضور گسترده و باشکوه مردم در مراسم تشییع شهدای والامقام شد و خاطرنشان کرد: شامگاه چهارشنبه، ۱۵ دی نیز مراسم وداع با این هشت شهید گمنام در گلزار شهدای رشت برگزار می شود.

وی با اشاره به برگزاری مراسم تشییع در شهر رشت از ساعت ۹ صبح روز پنجشنبه، ۱۶ دی، گفت: پیکرهای مطهر شهدا از محل فرماندهی سپاه مرکزی رشت تا مصلای امام خمینی(ره) تشییع می شود؛ مراسم تشییع در سیاهکل نیز بعد از مراسم رشت و در دانشگاه پیام نور رشت ساعت ۱۵ عصر همان روز خواهد بود.

Share