شهروند رامسر ۰-۱ داماش گیلان

تداوم صدرنشینی داماش با پیروزی مقابل شهروند رامسر | حواشی و لحظات حساس بازی

تیم فوتبال داماش گیلان در دیداری خارج از خانه و در شهرآورد شمال با برتری برابر تیم شهروند رامسر به صدرنشینی خود ادامه داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از صداوسیما، در هفته دهم از مرحله نخست رقابتهای لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه های کشور و در شهرآورد شمال دو تیم شهروند رامسر و داماش گیلان در ورزشگاه شهید چمران رامسر به مصاف هم رفتند که این دیدار پرحاشیه در نهایت با یک گل به سود داماش گیلان پایان یافت.

تک گل این بازی را محمد طالبی در دقیقه ۵۵ به ثمر رساند.

ضمن اینکه تیم شهروند رامسر در دقیقه ۸ یک ضربه پنالتی را توسط امیر رمضانی به تیرک دروازه داماش کوبید.

این بازی بازی چند بار به دلیل اعتراضات تیم شهروند رامسر و درگیری با داور مسابقه و همچنین تیم داماش متوقف شد.

به این ترتیب داماشی ها با کسب این ۳ امتیاز با ۱۷ امتیاز در فاصله ۳ هفته به پایان مرحله اول لیگ دسته سوم در جایگاه نخست جدول گروه دوم این مسابقات قرار گرفتند.

داماشی ها چهارشنبه هفته آینده در دیداری حساس میزبان تیم آریو اسلامشهر خواهند بود.

ترکیب داماش گیلان: عرفان گودرز قلعه نویی (۱)، امیرمحمد پورطالمی (۴۶)، مهرام دامادی (۵)، رضا امیدی (۱۴)، پیام توانایی (۳)، محمد طالبی (۱۰) (از ۷۳ امید کلانتر) ، مهرگان گلبرگ (۶)، میثم میرپسندیده (۱۸) (از ۴۶ سیامک علیزاده) ، آرمان شکوری (۹) (از ۶۱ آرمان آبسالان)، مسعود نوری (۱۱)، محمد غلامی (C) (۹۹) (از ۶۱ راستین خرمدل) .

درحاشیه:
در مراسم ابتدایی مسابقه بنری از طرف باشگاه داماش تدارک دیده شده بود که بر روی آن عبارت «رشت و رامسر یک فرهنگ و یک تاریخ» درج شده بود.

برای اولین بار محمدغلامی، مهاجم کهنه کار داماش در ترکیب ثابت این تیم قرار گرفت و بازوبند کاپیتانی را هم بر بازو بست.

به دلیل اعتراضات به شرایط داوری در نیمه اول، اعتراضاتی از نیمکت داماش صورت گرفت که در ادامه برای لحظاتی بین کادر دو تیم هم تنش هایی ایجاد شد و همین مسئله سبب شد تا بازی برای دقایقی قطع شود.

به دلیل مصدومیت میثم میرپسندیده در نیمه اول، داماشی ها نخستین تعویض خود را به صورت اجباری در بین دو نیمه انجام دادند.

نیمکت تیم شهروند رامسر در دقیقه ۷٠ بازی اقدام به اعتراض شدید علیه داوری مسابقه کرد و یکی از نیمکت نشینان این تیم نیز ضربه ای را به سمت داور مسابقه پرتاب کرد! این قطع مسابقه چندین دقیقه بعد نیز تکرار شد.

لحظات حساس بازی: 
دقیقه ۸۷: شوت خطرناک راستین خرمدل در زاویه ای تقریبا بسته، میلیمتری از کنار دروازه تیم شهروند رامسر به بیرون رفت.
دقیقه ۸٠: راستین خرمدل مهاجم داماش در موقعیتی تک به تک قرار گرفت که خروج به موقع گلر تیم میزبان مانع از ایجاد خطر بر روی دروازه اش شد.

گل برای داماش گیلان در دقیقه ۵۵: پرتاب اوت از داماشی ها در یک فعل و انفعال در درون محوطه جریمه به محمد طالبی رسید و او هم پس از یک گام و یک چرخش توپ را به سمت دروازه تیم میزبان شلیک کرد و گل اول مسابقه را به ثمر رساند.
دقیقه ۴٠: دو موقعیت پی در پی و خطرناک برای داماشی ها روی فشاری که بر دروازه رامسری ها وارد می کنند.
ابتدا روی ضربه ایستگاهی داماش می توانست به گل بعدی برسد و در ادامه بر روی حرکتی ترکیبی موقعیتی خطرناکی شکل گرفت که به بازیکنان تیم میزبان برخورد کرد و تبدیل به کرنر شد.
دقیقه ۳۶: هر چه از زمان بازی گذشت، داماشی ها بهتر توپ و میدان را در اختیار گرفتند برای چند نوبت با همین مالکیت بهتر موقعیت های نصف و نیمه ای را ایجاد کردند که البته نتوانستند موفق شوند.

دقیقه ۲۷: پاس تودر میثم میرپسندیده در موقعیتی مناسب به محمد غلامی رسید که ضربه وی به فضای بالای دروازه رفت و این موقعیت از دست رفت.

دقیقه ۱۵: به دلیل اعتراضات به شرایط داوری، اعتراضاتی از نیمکت داماش صورت گرفت که در ادامه برای لحظاتی بین کادر دو تیم هم تنش هایی ایجاد شد و همین مسئله سبب شد تا بازی برای دقایقی قطع شود.

دقیقه ۱۳: بر روی یک ضربه کرنر داماشی ها با ضربه سری که مهاجم تیم زد امکان باز کردن دروازه تیم شهروند را داشت که توپ درست به جایی رفت که دروازه بان تیم مقابل حضور داشت.

پنالتی در دقیقه ۸ برای شهروند رامسر: در پی نفوذ مهاجم تیم رامسر، پورطالمی بازیکن حریف بر روی خط محوطه جریمه مرتکب خطای پنالتی می شود، اما ضربه پنالتی امیر رمضانی بازیکن شهروند رامسر درحالی که عرفان قلعه نویی دروازه بان داماش در جهت درست ضربه حرکت کرده بود به دیرک دروازه برخورد کرد و وارد دروازه نشد.

دقیقه ۵: موقعیت اول برای شهروند رامسر در درون محوطه جریمه که شوت بازیکن این تیم در شرایط نامتعادل پس از برخورد به مدافعین داماش تبدیل به کرنر شد.

Share