مدیرکل راهداری گیلان خبر داد:

برفروبی ۱۸۳ کیلومتری در محورهای گیلان | کولاک شدید در اسالم – خلخال

مدیرکل راهداری گیلان، با اشاره به برفروبی ۱۸۳ کیلومتری محورهای کوهستانی گیلان، عنوان کرد: راهداران تاکنون ۴۳۰ کیلومتر/باند را به حجم ۴۵۰ هزار مترمکعب برفروبی کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ایسنا، فریبرز مرادی، با اشاره به توقف بارش برف در محورهای سیاهکل – دیلمان، رودسر – لات محله، زیاز – شوک، بهارستان – آقچای و حشمت آباد – قوشه لانه – کلیشم، اظهار کرد: ارتفاع برف در محور اسالم – خلخال و رودسر – لات محله به ۵۰ سانت رسید و هم اکنون در محور اسالم – خلخال کولاک شدید داریم.

وی از توقف بارش برف در محور پونل – خلخال خبر داد و تصریح کرد: بارش برف در محورهای بلوردکان – خصیب دشت – هالیدشت، ماسال – گیلوان، شوک – ملکوت، فومن – ماسوله و شفت – امامزاده ابراهیم – امامزاده اسحاق نیز متوقف شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، با بیان اینکه در گردنه الماس بارش برف ۵۰ سانتی داریم، گفت: در گردنه حیران ۲۰ سانت برف باریده و در محور کوهین برف همچنان می بارد و مه غلیظ وجود دارد.

مرادی، با اشاره به برفروبی ۱۸۳ کیلومتری محورهای کوهستانی گیلان، عنوان کرد: راهداران تاکنون ۴۳۰ کیلومتر/باند را به حجم ۴۵۰ هزار مترمکعب برفروبی کردند.

وی از توقف بارش برف و باران در کلیه محورهای مواصلاتی گیلان خبر داد و خاطرنشان کرد: ترافیک در همه محورهای استان به غیر از پونل – خلخال در جریان است؛ البته رانندگان برای تردد در جاده های کوهستانی و برفگیر حتما زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند.

Share