رئیس پلیس راه گیلان اعلام کرد:

بارش شدید برف تا اطلاع ثانوی محورهای کوهستانی را مسدود کرد

سرهنگ جاور صفاری، رئیس پلیس راه استان گیلان گفت: محور «اسالم به خلخال، دیلمان و پونل به خلخال» به علت بارش برف و کولاک شدید تا اطلاع ثانوی مسدود شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، رئیس پلیس راه استان گیلان گفت: محور «اسالم به خلخال، دیلمان و پونل به خلخال» به علت بارش برف و کولاک شدید تا اطلاع ثانوی مسدود شد.

سرهنگ جاور صفاری در تشریح این خبر اظهار داشت: با توجه به بارش نزولات آسمانی و کولاک شدید و محدودیت دید، محورهای کوهستانی و گردنه‌های برف گیر تا اطلاع ثانونی مسدود است.

وی با بیان اینکه هم اکنون کولاک شدید برف در گردنه‌ها وجود دارد گفت: تردد از محورهای کوهستانی و گردنه‌های برفگیر مستلزم همراه داشتن و استفاده از تجهیزات ایمنی زمستانی به ویژه زنجیر چرخ است.

رئیس پلیس راه گیلان با بیان اینکه در مناطق جلگه‌ای استان شاهد برف هستیم ادامه داد: تمامی دستگاه‌های متولی در تلاش هستند تا مسیرهای کوهستانی را بازگشایی کنند

سرهنگ صفاری اظهار داشت: با توجه به شرایط نامساعد جوی، هموطنان عزیز حتی المقدور از سفرهای غیر ضروری اجتناب و در صورت ضرورت سفر، ضمن همراه داشتن تجهیزات ایمنی زمستانی، با سرعت مطمئنه رانندگی و فاصله طولی مناسب و ایمن با وسیله نقلیه جلویی را حفظ کنند.

Share