بیدی، معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع برق گیلان:

امکان اعلام و گزارش مراکز غیرمجاز استخراج رمز ارز طریق اپلیکیشن برق من

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع برق گیلان گفت: لینک مربوط به گزارش های مردمی در خصوص استخراج غیرمجاز رمز ارز در اپلیکیشن و سامانه اینترنتی برق من فراهم شده است و مشترکین محترم این اطمینان را داشته باشند که این همراهی و همکاری برای جلوگیری از تضییع بیت المال، کاملا محرمانه تلقی خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، جواد بیدی معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع برق گیلان از برقراری امکان ثبت و اطلاع رسانی مراکز غیرمجاز استخراج رمزارز طریق اپلیکیشن برق من خبر داد.

وی با اشاره به اینکه دستگاه‌های استخراج بدون مجوز ارز دیجیتال یکی از مهمترین عوامل افزایش غیرمجاز مصرف برق هستند، خاطرنشان کرد: تلاش برای شناسایی و کشف دستگاه‌های ماینر غیرقانونی در استان گیلان به طور جدی ادامه دارد زیرا این متخلفان باتوجه به شرایط ویژه صنعت برق موجب تضییع حقوق مشترکان و شهروندان و افزایش میزان خاموشی ها می‌شوند.

بیدی افزود: بررسی ها نشان می دهد که تا کنون در استان گیلان مجوزی برای رمز ارزها صادر نشده است ودرهمین ارتباط  اگر در مجاورت محل سکونت یا هر محیطی دیگر ،کسی از وجود ماینر ها اطلاعاتی کسب کرد مراتب را به مراکز ذیربط گزارش کند، حداکثر ۲۰میلیون تومان جایزه نقدی دریافت خواهد کرد.

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع برق گیلان گفت: لینک مربوط به گزارش های مردمی در خصوص استخراج غیرمجاز رمزارز در اپلیکیشن و سامانه اینترنتی برق من فراهم شده است و مشترکین محترم این اطمینان را داشته باشند که این همراهی و همکاری برای جلوگیری از تضییع بیت المال، کاملا محرمانه تلقی خواهد شد.

وی عنوان کرد: مسأله رمزارزها را باید فراتر از افزوده شدن یک مصرف کننده به دیگر مصرف کنندگان برق لحاظ کرد و باید آن را بعنوان  مسأله ای که می تواند به تهدیدی فزاینده برای ثبات صنعت برق، و ثبات اجتماعی و سیاسی تبدیل شود در نظر گرفت.

بیدی ضمن اشاره به اینکه اعلام مراکز غیرمجاز استخراج رمزارز از طریق شماره تلفن ۱۲۱ امکان پذیر است، گفت: سامانه برق ایران (برق من) کوتاهترین راه برای رفع مشکلات، درخواست ها و اعلام خاموشیها محسوب می شود و برای تحقق این مهم، مشترکین گرامی می توانند با  مراجعه به تارنمای اینترنتی این شرکت به نشانی www.gilanpdc.ir  یا کافه بازار و نصب این اپلیکیشن  جامع  و کار بردی از مزایای متنوع آن بهره مند شوند.

Share