پس از تغییر و تحولات صورت گرفته؛

اقدام شایسته فرماندار سابق املش؛ گزارش اهم اقدامات، پیگیری‌ها و مکاتبات به فرماندار جدید

در روزهای اخیر، رنجبر، فرماندار سابق شهرستان املش طی نامه‌ای به مختار رضایی، سرپرست فرمانداری املش، ضمن تبریک مجدد مشارالیه به قبول مسئولیت خطیر فرمانداری املش، مجموعه اقدامات و عملکردهای دوران مسئولیت را به سرپست فرمانداری گزارش کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، قاعدتا پس از تغییر دولت‌ها و تعیین خط و مشی درنظام اداری وسیاسی کشور، معمول است که در عرف تغییرات در دولت ها، مدیران سابق جای خود را به مدیران جدید و بعضا جوانتر و تازه نفس‌تر میدهند.
اما در عرف معمول و آنچه که تاکنون دیده ایم، معمولا مدیر قبلی، مانند تعویض یک بازیکن تیم با بازیکن جایگزین در فوتبال توسط مربی‌تیم، مغموم و ناراحت می‌شود که به واقع در اذهان عمومی امر پسندیده و مقبولی قلمداد نمی‌گردد، به طریق اولی، این امر در خصوص تغییرات مدیریتی در نظام اداری و سیاسی نیز اینچنین است.
اما در دهه‌های اخیر کم بودند مدیرانی که به دلیل تغییرات سیاسی برکنار یا جابجا شده باشند اما نسبت به ادامه مسیر مدیر جدید نگاهی خوشبینانه توام با دلسوزی داشته باشند، که این رفتار زیبا در محمد رنجبر نیاول، که تاحدود بیش از یک هفته قبل بعنوان فرماندار درمسند خدمتگزاری به مردم شهرستان املش بود، تبلور و عینیت یافته است.
در روزهای اخیر، رنجبر، فرماندار سابق شهرستان املش طی نامه‌ای به مختار رضایی، سرپرست فرمانداری املش، ضمن تبریک مجدد مشارالیه به قبول مسئولیت خطیر فرمانداری املش، مجموعه اقدامات و عملکردهای دوران مسئولیت ۲۵ ماهه خویش را که حاصل تلاش‌ها و مساعدت‌های استاندار، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، اعضاء محترم شورای تامین و مدیران ادارات و دستگاه‌های اجرایی شهرستان بوده، طی مکاتبه‌ای اعم از عملکرد و کارهای انجام شده درحوزه‌های عمرانی، فرهنگی، مذهبی، ورزشی، کشاورزی، سوخت و… و امور در دست اقدام را بمنظور تسریع و تشدید فعالیت‌های پیش روی ایشان تقدیم رضایی کرد.

متن نامه محمد رنجبر نیاول بدین شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم»
جناب آقای مهندس رضایی
فرماندار محترم شهرستان املش
سلام علیکم؛
با احترام؛ ضمن عرض تسلیت ایام شهادت دخت نبی مکرم اسلام حضرت فاطمه زهرا (س) و پاسداشت شهادت سردار دل‌ها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و تبریک مجدد انتصاب جنابعالی و آروزی توفیق شما برادر بزرگوار، که به حق از نیروهای ارزشی و ولایی، دلسوز و با تجربه هستید، مطالبی از تجارب ۲۵ ماهه خدمت خود در این شهرستان، جهت پیشبرد اهداف و امور به حضور تقدیم می‌دارم.
خداوند منان را شاکر و سپاسگزارم که توفیق عنایت فرمود تا مقطعی از عمر خویش را در راه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و خدمتگزاری به مردم شریف، بزرگوار و بافرهنگ شهرستان تاریخی املش سپری نمایم و در این مدت محدود برای پیشبرد امور مربوط به مردم و توسعه شهرستان در حد توان خود و با همکاری و همراهی استاندار محترم، نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی و سایر دستگاه‌ها تلاش و پیگیری‌هایی بعمل آمد، که امیدوارم قدمی هرچند کوچک در راه سازندگی، اعتلا و آبادانی این شهر زیبا برداشته باشم، که البته موارد زیادی از کارها نیمه کاره و ناتمام مانده است.
لذا لازم می‌دانم ضمن تشکر مجدد، اهم اقدامات، پیگیری‌ها و مکاتبات بعمل آمده پروژه‌های شهرستان را در قالب جدول پیوست تقدیم دارم. به امید آنکه این عمل، کمکی هرچند ناچیز درادامه پیشبرد روند امور، با مدیریت مدبرانه حضرتعالی برای مردم خوب، نجیب و خونگرم شهرستان املش در بر داشته باشد، ان شاالله
در پایان با آرزوی توفیق مجدد. و به امید توسعه شهرستان زیبای املش با مردمی شهیدپرور، متمدن و عالم پرور، شما را به خداوند قادرو منان می‌سپارم.

محمد رنجبر نیاول

Share