معاون آبفای گیلان خبر داد؛

آغاز عملیات اجرایی شبکه جمع آوری فاضلاب خیابان های میرابوالقاسمی و عرفان شهر رشت

به منظور تکمیل خطوط انتقال فاضلاب شهر رشت در خیابان های میرابوالقاسمی و عرفان و انتقال آن به تصفیه خانه بزرگ فاضلاب شهر رشت، عملیات اجرایی شبکه جمع آوری فاضلاب این خیابان ها آغاز شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، عملیات اجرایی شبکه جمع آوری فاضلاب خیابان های میرابوالقاسمی و عرفان شهر رشت آغاز شد.

معاون بهره برداری و توسعه فاضلاب آبفای گیلان گفت: به منظور تکمیل خطوط انتقال فاضلاب شهر رشت در خیابان های میرابوالقاسمی و عرفان و انتقال آن به تصفیه خانه بزرگ فاضلاب شهر رشت، عملیات اجرایی شبکه جمع آوری فاضلاب این خیابان ها آغاز شد.

علیرضا غیاثی افزود: با اجرای شبکه فاضلاب به طول ۸۲۸ متر با استفاده از لوله های پلی اتیلن ۲۰۰ و ۳۱۵ میلی متری و ۴۸۹ متر شبکه فاضلاب با لوله فایبرگلاس (GRP) 600 میلی متری و نصب انشعابات در سنوات آتی، فاضلاب این مناطق به ایستگاه پمپاژPSK  و در نهایت به تصفیه خانه فاضلاب شهر رشت هدایت می شود.

معاون بهره برداری و توسعه فاضلاب شرکت آبفای گیلان مبلغ اولیه قرارداد این پروژه را ۴۵ میلیارد و ۵۰۱ میلیون ریال اعلام کرد و گفت: با اجرا و بهره برداری از این پروژه، جمعیتی بالغ بر ۵ هزار و ۵۰۰ نفر تحت پوشش تأسیسات فاضلاب بهداشتی قرار می گیرند.

Share