رئیس شورای اسلامی شهر رشت:

چله مهربانی با هدف فراهم نمودن ساعاتی خوش برای کودکان کار

رئیس شورای اسلامی شهر رشت گفت: کودکان کار نیازمند حمایت و توجه بیشتر مسوولین هستند و نباید نسبت به این کودکان بی توجه باشیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، محمد حسین واثق کارگرنیا در مراسم چله مهربانی در رشت با اشاره به اینکه در دین مبین اسلام به رفع مشکل از افراد نیازمند تاکید فراوان شده است اظهار کرد: متاسفانه بنا به برخی از مشکلات شاهد حضور کودکان کار در جامعه هستیم که بسیار ناراحت کننده است.

وی با تاکید به اینکه کودکان کار نیازمند حمایت بیشتر مسوولین هستند افزود: یقینا این کودکان نیز همانند دیگر فرزندان این شهر تمایل دارند در کنار خانواده خود در مناسبت هایی همچون شب یلدا لحظاتی خوش را سپری کنند، اما متاسفانه از این فضای خانوادگی بنا به هر دلیلی محروم هستند و مسوولین باید نگاه حمایتی ویژه ای نسبت به این کودکان داشته باشند.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت به برگزای نهمین چله مهربانی به همت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت اشاره کرد و گفت: چله مهربانی با هدف فراهم نمودن لحظاتی شاد برای کودکان کار به مناسبت فرا رسیدن شب یلدا برگزار شده است و با دعوت از این کودکان در قصر شادی ، سعی شد تا یلدایی بیادماندنی برای آنان مهیا شود.

چله مهربانی در رشت با حضور ۱۴۰ کودک و نوجوان کار در قصر شادی رشت برگزارشد.

Share