رئیس شورای شهر رشت خبر داد؛

حذف عوارض مکان های عام المنفعه|افزایش اعتبار آسایشگاه معلولین در بودجه شهرداری

رئیس شورای اسلامی شهر رشت گفت: بنده معتقدم عوارض مربوط به مکان های عام المنفعه که با درآمد و کمکهای مردمی اداره می شوند باید حذف شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، محمد حسین واثق کارگرنیا امروز در بازدید از آسایشگاه معلولین و سالمندان رشت اظهار کرد: تمامی اعضای شورا در این بازدید حضور پیدا کرده اند و این نشانه ارادت قلبی و حمایت شورانشینان از این مجموعه است.

وی با عذرخواهی بابت تاخیر حضور اعضای شورای ششم رشت در انجام بازدید از آسایشگاه معلولین و سالمندان افزود: شورای ششم رشت حدود سه ماه است که فعالیتش را آغاز کرده و به واسطه حجم مشکلات حوزه مدیریت شهری تا کنون توفیق حضور منتخبین مردم رشت در شورای ششم در این مکان مهیا نشده بود.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه باید نسبت به سالم سازی، تجهیز امکانات و بهبود شرایط زیست در چنین اماکنی اقدام شود گفت: تامین امکانات و ارائه خدمات مناسب به افرادی که بنا به هر دلیلی در این مکان سکونت دارند جزو وظایف مسوولین و موجب رضایت پروردگار است.

کارگرنیا با اشاره به اینکه شورای ششم رشت در راستای تسهیل ارائه خدمت رسانی توسط آسایشگاه معلولین و سالمندان رشت با این مجموعه همکاری لازم را انجام می دهد تصریح کرد: یکی از تقاضاهای آسایشگاه معلولین و سالمندان رشت در اختیار داشتن یک دستگاه اتوبوس به منظور انجام سفرهای زیارتی است که از این بابت اعلام می کنیم هر زمان که آسایشگاه نیاز خود را اعلام کند، اتوبوس در اختیارشان قرار خواهد گرفت.

وی به اعتبار اختصاص یافته از سوی مدیریت شهری به آسایشگاه معلولین و سالمندان رشت اشاره کرد و گفت: در بودجه سال ۱۴۰۰ مبلغ سی میلیون تومان به منظور حمایت و مساعدت با آسایشگاه از سوی مدیریت شهری رشت اختصاص پیدا کرده است و یقینا با توجه به حجم ارائه خدمات توسط این مجموعه، این مبلغ نیازمند بازنگری در بودجه ۱۴۰۱ شهرداری رشت است.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با تاکید به حمایت هر چه بیشتر حوزه مدیریت شهری از آسایشگاه معلولین و سالمندان رشت بیان کرد: گویا بابت نوسازی های انجام شده در این مجموعه عوارضی بر اساس قانون در نظر گرفته شده است و بنده معتقدم عوارض مکان های عام المنفعه که با کمک و درآمدهای مردم اداره می شوند باید حذف و یا کاهش پیدا کند و درباره عوارض مربوط به آسایشگاه معلولین نیز تلاش می کنیم که این عوارض را حذف و یا شرایط پرداخت آن را به صورت ویژه برای این مجموعه تسهیل کنیم.

Share