سرمربی شهرداری آستارا پس دیدار مقابل آرمان گهر؛

شهرداری آستارا در گل زدن تمرکز ندارد | باید در تمرین‌ها تیم را برای گلزنی آماده کنم

پیوس با تأکید به اینکه بچه‌های ما استرس دارند، خاطر نشان کرد: دفاع، هافبک، دروازه بان و در کل همه عوامل تیم ما خوب است و کمی در ساختار حمله مشکل داریم که وظیفه من است و باید در تمرین‌ها تیم را برای گلزنی آماده کنم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرشاد پیوس، پس از پایان دیدار دو تیم شهرداری بندر آستارا با تیم آرمان گهر سیرجان، در کنفرانس خبری، اظهار کرد: در ابتدا باید از همه عوامل برگزاری این مسابقه در آستارا از جمله سازمان لیگ، هیأت فوتبال آستارا، نماینده آستارا در مجلس شورای اسلامی، اعضای شورای اسلامی شهر، مالک باشگاه و به خصوص مردم فوتبال دوست این شهرستان تشکر کنم.

سرمربی شهرداری آستارا با بیان اینکه شرایط بازی امروز در مالکیت توپ و زمین ۷۰ به ۳۰ به نفع ما بود، ادامه داد: می‌دانستیم تیم حریف خوب و قدرتمند و بالای جدول بود و ما از همه جای زمین استفاده کردیم.

وی با اشاره به اینکه تیم را برای مقابله با ضد حملات آماده کرده بودیم، افزود: تیم ما در گل زدن تمرکز ندارد و چون تخصص من گل زدن است، به بچه‌ها آن را یاد می‌دهم.

باید در تمرین‌ها تیم را برای گلزنی آماده کنم

پیوس با تأکید به اینکه بچه‌های ما استرس دارند، خاطر نشان کرد: دفاع، هافبک، دروازه بان و در کل همه عوامل تیم ما خوب است و کمی در ساختار حمله مشکل داریم که وظیفه من است و باید در تمرین‌ها تیم را برای گلزنی آماده کنم.

وی در خصوص داوری مسابقه، گفت: ما نباید به داوری ایراد بگیریم و باید کارشناسان در خصوص صحنه‌های مشکوک نظر بدهند.

سرمربی شهرداری آستارا در بخش دیگر سخنان خود از تقویت تیم خبر داد و تصریح کرد: در تلاش هستیم تا یک گلزن خوب را به تیم اضافه کنیم.

وی در بخش دیگر سخنان خود به بازی پیش روی تیم در جام حذفی اشاره کرد و یادآور شد: تیم گل گهر سیرجان یک تیم بسیار قوی است که بالای ۲۰۰ میلیارد هزینه تیم خود کرده است و ما هم دست و پا بسته نیستیم و به بچه‌هایی را که بازی نکرده‌اند بازی خواهیم داد.

هیأت مدیره تیم پرداختی‌های خوبی داشته است

سرمربی شهرداری آستارا اضافه کرد: ما باید چند روز بعد با تیم رایکا در بابل بازی کنیم و تلاش می‌کنیم که فوتبال زیبا و جوانمردانه نشان دهیم.

پیوس، در پایان در خصوص آخرین وضعیت پرداخت حق الزحمه بازیکنان تیم توضیح داد: در همه تیم‌ها مشکلات وجود دارد، ولی هیأت مدیره تیم پرداختی‌های خوبی را داشته است و امیدواریم که وضعیت مسئولان شهرستان از جمله شهردار آستارا مشخص گردد تا در پرداختی‌ها بتوانیم ببشتر از آن‌ها بهره‌مند شویم.

بازی بسیار سخت بود | کار طوری پیش رفت که ممکن بود در پایان بازی بازنده باشیم

همچنین قاسم شهبا، پس از پایان دیدار در کنفرانس خبری، اظهار کرد: ما در اولین میزبانی آستارایی‌ها در استادیوم وحدت به مصاف این تیم رفتیم و می‌دانستیم که کار سختی را پیش رو داریم.

سرمربی آرمان گهر با بیان اینکه طبق برنامه ریزی، مقرر شده بود که عصر روز گذشته در آستارا باشیم، ادامه داد: متأسفانه پرواز به فرودگاه اردبیل لغو شد و تیم مجبور شد با اتوبوس به آستارا حرکت کند که ساعت ۳.۵ بامداد امروز به این شهرستان رسیدیم.

وی با اشاره به اینکه وقت استراحت و ریکاوری تیم گرفته شد، افزود: بازی بسیار سخت بود و می‌دانستیم که حفظ توپ و کارهای ترکیبی شهرداری آستارا فوق العاده است.

شهبا، با تأکید بر اینکه آستارایی‌ها خوب کار می‌کردند و به دنبال خطا گرفتن بودند، خاطرنشان کرد: این تیم در برنامه‌های خود موفق بود و ما هم خوب دفاع کردیم و در ضدحملات موقعیت‌هایی را داشتیم که اگر دقت تیمی داشتیم، می‌توانستیم موفق هم شویم.

سرمربی آرمان گهر در خصوص پنالتی دقیقه ۲+۹۰ تصریح کرد: اگر توپ درون دروازه می‌شد، می‌توانستیم هر سه امتیاز بازی را به دست بیاوریم که این چنین نشد.

وی اضافه کرد: کار طوری پیش رفت که ممکن بود در پایان بازی بازنده باشیم که خدا را شاکرم که چنین نشد و موفق شدیم یک امتیاز از آستارا بگیریم.

شهبا در خصوص میزبانی شهرداری آستارا، توضیح داد: در استادیوم وحدت همه چیز خوب بود و کیفیت چمن و رختکن تازه ساخت و خوب بود و کاش رختکن‌ها کمی بزرگتر می‌شد.

وی یادآور شد: موضوع تماشاگر در همه جای کشور هست و در این شهرستان هم حدود ۳۰ الی ۴۰ نفر در استادیوم بود و در مجموع مسئولان برگزاری مسابقات همه چیز را مهیا کرده بودند.

Share