سرمربی جدید شهرداری آستارا:

تا دقیقه ۹۰ منتظر مسئولین چوکا ماندم | هرکس خط قرمزها را رد کند حتماً با او برخورد می‌کنم

پیوس اظهار کرد: از تمام مردم فهیم تالش و هواداران عزیز، لیدرهای متعصب باشگاه و تمام رسانه‌هایی که در این مدت یار و یاور ما بودند تشکر می‌نمایم و به احترام این عزیزان تا دقیقه ۹۰ منتظر تصمیم آقایان ماندم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرشاد پیوس، سرمربی تیم فوتبال شهرداری آستارا با بیان اینکه علاقه زیادی به شهرهای شمالی کشور و مردم خون گرمش دارم و حس می‌کنم اینجا می‌توانم به آن چیزی که مدنظر دارم برسم، اظهار کرد: روزهای خیلی خوبی را در شمال سپری کرده‌ام از کسب موفقیت در مازندران و تیم خونه به خونه بابل تا تداوم موفقیت در گیلان با سپیدرود رشت و چوکا تالش.

وی افزود: از حضور در شهر بام‌های سفالی و این که در خدمت مردم نجیب، با دانش و با فرهنگ شهر آستارا هستم، خرسندم.

پیشکسوت فوتبال ایران با تأکید بر اینکه عادت دارم هر موقع و هرکجا مربی‌گری کرده‌ام پس از اتمام کار، تمام فکر و ذهنم را معطوف تیم جدیدی که انتخاب کرده‌ام نمایم، گفت: روزهای خوبی را در کنار مردم فهیم و هواداران عاشق چوکا سپری کردیم و خاطرات خوبی برای من رقم خورد که فراموش نشدنی است و همیشه در خاطرم خواهد ماند.

تا دقیقه ۹۰ منتظر تصمیم مسوولین چوکا ماندم | تمام فکر و تمرکز من، شهرداری آستارا است

پیوس ادامه داد: از تمام مردم فهیم تالش و هواداران عزیز، لیدرهای متعصب باشگاه و تمام رسانه‌هایی که در این مدت یار و یاور ما بودند تشکر می‌نمایم و به احترام این عزیزان تا دقیقه ۹۰ منتظر تصمیم آقایان ماندم.

سرمربی تیم شهرداری آستارا اظهار داشت: من هم مثل یک طرفدار تالشی آرزو دارم باز هم چوکا را در لیگ یک ببینم اما هم اکنون تمام فکر و تمرکز من و کادرفنی روی تیم شهرداری آستارا است تا به هدف جدیدی که داریم، برسیم.

وی با اشاره به اینکه از لیگ دسته دوم، مسابقات تیم شهرداری آستارا را پیگیری می‌کردم، تصریح کرد: اگر یادتان باشد پس از صعود با چوکا به لیگ یک در برنامه زنده تلویزیونی پیش از بازی پلی آف شهرداری آستارا و پاس همدان، علاقه خود را به مردم شهر آستارا و تیم شهرداری آستارا ابراز کردم و اعلام کردم دوست دارم شهرداری آستارا لیگ یکی شود چون شهر آستارا و این تیم لیاقت کسب موفقیت را در خود داشت.

هدف‌گذاری ما بر مبنای یک پروسه سه‌ساله است

پیوس ادامه داد: هدف‌گذاری ما بر مبنای یک پروسه سه‌ساله است که باید در سال اول، خودمان را در جدول مسابقات نشان دهیم و ثابت کنیم که یک تیم باشخصیت و آبرومند هستیم، تیمی که فوتبال خوب و حساب شده‌ای را ارائه می‌دهد.

سرمربی تیم شهرداری آستارا افزود: سال دوم حضور در رده‌های بالای جدول و در سال سوم صعود به لیگ برتر که این امر محقق شدنیست، به شرطی که همه دست به دست هم داده و ساختارها را شکل دهیم زیرا فرشاد پیوس به تنهایی نمی‌تواند این کار را انجام دهد و یک عزم جدی و شهرستانی می‌خواهد.

برترین گلزن تاریخ فوتبال باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه همه چیز فوتبال نیست و آدم باید در محیطی که فعالیت می‌کند آرامش نیز داشته باشد، تأکید کرد: مخالف جدی حضور دلالان و بازیکنان سفارشی هستم، به فوتبال پاک علاقه‌مندم و می‌دانم که چگونه با فساد در فوتبال مبارزه کنم، می‎توانید با مراجعه به سوابق بنده متوجه شوید که آن قدر شهامت دارم در هر شهری که فعالیت می‌کنم این مسائل را از تیمم دور کنم.

وی گفت: حیف است که استان گیلان فاقد زمین طبیعی مناسب باشد و از مدیران باشگاه و مدیران شهرستانی درخواست دارم این موضوع را به جد پیگیری کنند تا برای جلوگیری از مصدومیت‌های ناشی از تمرین در چمن مصنوعی که به تیم ضربه میزند در امان باشیم.

برای شهرداری آستارا با برنامه و توپ پر آمده و وارد میدان خواهم شد

سرمربی شهرداری آستارا گفت: برای شهرداری آستارا با برنامه و توپ پر آمده و وارد میدان خواهم شد، به هواداران تیم قول نمایش فوتبال زیبا، جذاب و تماشاگرپسند را می‌دهم، فوتبالی که متناسب با علم روز دنیا باشد.

وی اظهار داشت: دوره‌های مربیگری را چه در داخل و چه در خارج از کشور مثل کشور کرواسی سپری کرده‌ام و تجربیاتی که از مربیان دوران بازیگری نیز کسب کرده‌ام را به کار خواهم گرفت تا شاهد تیم موفقی باشیم.

نظم، حرف اول را در برنامه‌های من می‌زند | هرکس خط قرمزها را رد کند حتماً با وی برخورد می‌کنم

پیوس نظم و انضباط سرلوحه کار خود دانست و افزود: نظم، حرف اول را در برنامه‌های من می‌زند و هرچقدر با برنامه حرکت کنیم به تیم خودمان شخصیت داده‌ایم و این به نفع مجموعه ما خواهد بود.

برترین گلزن تاریخ فوتبال باشگاه پرسپولیس همچنین ادامه داد: هرکس خط قرمزها را رد کند حتماً با وی برخورد می‌کنم زیرا من شهر آستارا دوست دارم نه یک نفر را و بر سر منافع تیم باکسی مدارا نخواهم کرد.

سرمربی شهرداری آستارا گفت: شناخت خوبی روی بازیکنان شهرداری آستارا دارم و امیدوارم با هماهنگی مدیران باشگاه بتوانیم با تقویت آکادمی تیم‌های پایه را راه اندازی کنیم همان کاری که در تالش انجام دادیم.

وی با اشاره به اینکه علاقه زیادی به استفاده از بازیکنان جوان دارم و قطعا از این بازیکنان در کنار بازیکنان با تجربه استفاده خواهم کرد، اظهار کرد: علاقه‌مند به حفظ اسکلت اصلی تیم هستم اما باید از نزدیک شرایط تیم را بررسی کنم، گذشته بازیکنان نیز برایم اهمیت زیادی خواهد داشت و امیدوارم که سال خوبی را پیش رو داشته باشیم.

پیوس با بیان اینکه با هماهنگی مدیریت باشگاه در هفته آینده دو روز تست گیری خواهیم داشت تا بتوانیم از ظرفیت‌های فوتبال آستارا استفاده کنیم، تصریح کرد: دو اردو در برنامه‌های آماده‌سازی ما وجود خواهد داشت و علاقه‌مند هستیم برای هماهنگی بیشتر بازیکنان با تیم‌های مطرح کشور بازی‌های دوستانه خوبی انجام دهیم.

با پیشکسوتان باشگاه جلسه خواهم گذاشت | همدلی خوبی در تیم شهرداری آستارا حکم‌فرماست

سرمربی تیم فوتبال شهرداری آستارا عنوان کرد: حتما در اولین فرصت جلسه با پیشکسوتان باشگاه برگزار خواهیم کرد تا از نقطه نظرات آن‌ها به نحو احسن استفاده کنیم و اولین خواسته من پس از مراسم معارفه این خواهد بود.

وی افزود: دیروز نیز خوشحال شدم که با آقای جوهری پیشکسوت فهیم و ارزنده فوتبال و عضو هییت مدیره باشگاه آشنا شدم، انسانی دوست داشتنی با درک بالا بودند همچنین سایر دوستان عزیز در هییت مدیره و آقای خالدی سرپرست باشگاه صحبت کردم و خوشحالم که همه عزیزان فوتبالی بودند.

پیوس گفت: هر تیمی که هوادار داشته باشد حال و هوای دیگری دارد و آستارا نیز این شرایط را داراست آقایان پویا و کارگر از صمیم قلب این خواسته را دارند که تیم خوبی را روانه مسابقات کنیم

سرمربی تیم فوتبال شهرداری آستارا با اشاره به اینکه سابقه کار با بخش خصوصی را در کارنامه دارم، اظهار کرد: هزینه کردن در ورزش سخت است و دل بزرگی می‌خواهد اما همدلی خوبی در این مجموعه حکم فرماست و قطعا باعث خواهد شد به هدفی که در پیش داریم برسیم.

وی با تأکید بر اینکه مدیران باشگاه، دغدغه فوتبال را دارند، گفت: جالب است بدانید وقتی با آقای پویا مالک باشگاه صحبت می‌کردم، عشق و علاقه به شهرش را عنوان کرد و گفت شهرداری آستارا مثل ناموس من است، عاشق شهرم هستم و همه کار برای این تیم انجام خواهد داد یا مثلاً رئیس و اعضای شورای شهر که پس از عقد قرارداد با بنده تماس گرفتند و تبریک گفتند که نشان از علاقه و اهمیت آن‌ها به ورزش بالاخص فوتبال است.

پیوس اظهار داشت: در نهایت از مردم عزیز کشورم و شهر آستارا خواهشمندم با ماندن در خانه و رعایت اصول بهداشتی باعث از بین رفتن ویروس کرونا شوند تا هر چه زودتر شاهد حضور هواداران بر روی سکوها باشیم.

 

Share