با عقد قراردادی صورت گرفت؛

سپیدرود رشت به علیرضا نوید منتقل شد | مالک جدید را بهتر بشناسید

بیات با بیان اینکه نمی‌توانستم دست روی دست بگذارم و ببینم که تیم سپیدرود رشت منحل می‌شود، اظهار کرد: با واگذاری تیم به مالک جدید امیدوارم سپیدرود به ساحل آرامش برسد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، کیومرث بیات مالک سابق سپیدرود رشت در گفتگوی اختصاصی با دیارمیرزا از واگذاری تیم سپیدرود به مالک جدید خبر داد و افزود: امروز (دوشنبه ۱۵ آذر ماه) تیم سپیدرود را با عقد قراردادی به آقای علیرضا نوید واگذار کردم.

وی با بیان اینکه در قرارداد علی کریمی با بنده آمده بود که در صورت انتقال تیم به مالک جدید باید دو میلیارد برای هزینه‌ها و یک میلیارد تومان هم برای بدهی بابت چک‌هایی است که وی به بازیکنان داده است، یعنی جمعا سه میلیارد تومان بنده به آقای کریمی پرداخت کنم، تصریح کرد: با توجه به اینکه تیم سپیدرود در معرض انحلال قرار داشت بنده بین خودم و سپیدرود، این تیم را انتخاب کردم و بدون پرداخت پول علی کریمی، تیم را به مالک جدید واگذار کردم.

بیات ادامه داد: با توجه به اینکه قرارداد آقای کریمی و بنده شخصی بود، آقای کریمی می‌تواند از بنده شکایت کند و در این زمینه آسیبی به تیم سپیدرود نخواهد رسید.

مالک پیشین سپیدرود رشت با اشاره به اینکه طبق نامه فدراسیون فوتبال اگر پنجره نقل و انتقالات تیم تا چهارشنبه باز نمی‌شد، سه امتیاز از تیم سپیدرود کسر شده و سپیدرود از بازی‌های آتی محروم می‌شد، افزود: اگر چنین اتفاقی رخ ‌می‌داد سپیدرود عملا منحل می‌شد و دیگر کاری از دست کسی برنمی‌آمد.

وی گفت: بین بد و بدتر، بد را انتخاب کردم یعنی یا باید شاهد انحلال تیم می‌شدم و یا اینکه شکایت علی کریمی را به جان می‌خریدم.

بیات با بیان اینکه نمی‌توانستم دست روی دست بگذارم و ببینم که تیم سپیدرود رشت منحل می‌شود، اظهار کرد: با واگذاری تیم به مالک جدید امیدوارم سپیدرود به ساحل آرامش برسد.

مالک پیشین سپیدرود رشت همچنین در خصوص «علیرضا نوید» مالک جدید سپیدرود رشت نیز به خبرنگار دیارمیرزا گفت: ایشان کارخانه تولید لوازم بین جاده‌ای در شهرک صنعتی دارند، در کنار آن نیز کارهای اقتصادی دیگری انجام می‌دهند و پیمانکار وزارت راه و شهرسازی هم هستند.

وی با اشاره به اینکه آقای نوید، آدمی است که می‌تواند مشکلات سپیدرود را حل کند، گفت: قرار شد از فردا تمرینات سپیدرود رشت آغاز شود و ایشان یک میلیون تومان پاداش به دلیل پیروزی‌های اخیر تیم به هر بازیکن پرداخت کنند.

بیات همچنین ادامه داد: مالک جدید با سرمربی تیم جلسه‌ای برگزار کرد که قرار شد در این جلسه سرمربی لیست بازیکنان را برای پرداخت ۲۰ درصد قرار داد به آقای نوید ارائه کنند.

مالک پیشین سپیدرود رشت در پایان اظهار داشت: آقای نوید تیمی جهت تسویه حساب بدهکاران باشگاه تدارک دیدند که قرار است بدهی‌های باشگاه را پرداخت کنند.

Share