با همکاری جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی گیلان و شهرداری رشت؛

رخداد رسانه ای ” سردار تا سردار” در گیلان برگزار می شود

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی گیلان گفت: رخداد رسانه‌ای «سردار تا سردار» با هدف پیوند بین هویت «سردار جنگل» و «سردار سلیمانی» به عنوان دو قهرمان ملی برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، رخداد رسانه ای از سردار تا سردار، شهید میرزاکوچک خان جنگلی تا شهید حاج قاسم سلیمانی امروز ( دوشنبه، ۱۵ آذر) در دفتر شهردار رشت رونمایی شد.

حجت‌الاسلام مجتبی پوریوسفی گفت: این رخداد رسانه ای با شعار ” زندگی راستین به باور و مبارزه است” در پنج قالب گزارش تحلیلی، یادداشت، تیتر، گزارش خبری و و عکس خبری در ۱۰ محور برگزار می شود.

وی افزود: “رسانه و ترویج فرهنگ مقاومت”، “رسانه و گسترش خدمات اجتماعی”، “میرزا کوچک، حاج قاسم و خدمات اجتماعی”، “نقش مردم گیلان در تحقق انقلاب اسلامی”، “دشمن شناسی و ایستادگی در برابر بیگانگان”، “نقش مردم و جریان های مردمی در موفقیت های ملی و پیشبرد اهداف کشور”، “جایگاه مردم در پیشبرد اهداف نهضت جنگل”، ” تحلیل نقش نهضت جنگل در شکل گیری انقلاب اسلامی”، “تحلیل نقش سردار سلیمانی در تقویت جبهه مقاومت”، “حاج قاسم، مردم و جبهه‌ سازی” از محورهای این رخداد رسانه ای است.

علاقه مندان تا ۹ دی فرصت دارند آثار خود را جهت شرکت در این رخداد از طریق فضای مجازی به شماره ۰۹۹۱۷۱۱۵۲۰۲ ارسال کنند.

اختتامیه این جشنواره که با همکاری مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت و جبهه‌ فرهنگی اجتماعی انقلاب اسلامی استان گیلان برگزار می شود، ۱۵ دی اعلام شده است.

توجه ویژه به محلات کم برخوردار رشت

شهردار رشت نیز در این جلسه با بیان اینکه سردار جنگل و سردار سلیمانی هر دو مدافع مکتب اسلام و آزادی خواه بودند، بیان کرد: شخصیت‌ها و قهرمانان بزرگی داریم که باید در حد وسع و توان خود از آنها الگو بگیریم.

امیرحسین علوی با اشاره به اینکه شهرداری رشت در تلاش است به مناطق کم برخوردار توجه ویژه داشته باشد، افزود: یکی از برنامه‌های روزانه بنده سرکشی از محلات کم برخوردار رشت است.

وی با بیان اینکه در انجام برنامه‌های خود متوازن گام برمی‌داریم به گونه‌ای که مسئله‌ای معطل مسئله دیگر نشود، تصریح کرد: در تلاش هستیم که بخشی از پیشرفت شهر را به کمک بخش خصوصی انجام دهیم.

محمد حسین واثق کارگرنیا با قدردانی از تمامی افرادی که همزمان با یکصدمین سالروز شهادت میرزا کوچک به تولید برنامه و محتوا در این باره پرداختند، افزود: به نوبه خودم از عملکرد مجموعه شهرداری رشت و صدا و سیمای گیلان که برنامه های متنوعی را تولید و از طریق رسانه استانی و ملی در معرض دید عموم قرار گرفت، تشکر می کنم.

رئیس شورا با تاکید بر اینکه به عنوان خدمتگزاری کوچک آماده هر گونه همکاری و همراهی پیرامون معرفی هر چه بیشتر شخصیت والای میرزا هستم، گفت: این رخداد رسانه ای قصد دارد پیوندهای فرهنگی و ارزشی ما بین دو شخصیت ارزشمند، شهید میرزا کوچک و شهید سردار سلیمانی را به نمایش بگذارد.

Share