معاون علوم پزشکی گیلان خبر داد؛

راه اندازی مراکز تشخیص زودهنگام‌ سرطان در ۴ شهرستان گیلان+ جزئیات

معاون علوم پزشکی گیلان با اشاره به اهمیت ارائه خدمات به موقع در حوزه سلامت به اقشار مختلف از راه اندازی چهار مرکز تشخیص زودهنگام‌ سرطان در سطح استان در آینده نزدیک‌ خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، دکتر آبتین حیدرزاده در جلسه وبیناری با مدیران شبکه های بهداشت و درمان بندرانزلی، تالش، رشت و لاهیجان، بر آماده سازی شرایط فیزیکی و ساختمان های مورد نظر برای مراکز تشخیص زودهنگام سرطان در شهرستان های مذکور تاکید کرد.

وی با بیان اینکه مرکز تشخیص زودهنگام‌ سرطان در بندرانزلی در حال راه اندازی است، اظهار کرد: با پیگیری های انجام شده و حمایت معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی استان، مرکز تشخیص زودهنگام بندرانزلی به طور رسمی طی روزهای آینده آغاز به کار می کند و در تلاش هستیم با جلب حمایت بیشتر، سه مرکز مشابه دیگر در تالش، رشت و لاهیجان برپا کنیم.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان ادامه داد: در حال حاضر ساختمان های مورد نظر برای مراکز تشخیص زودهنگام سرطان در تالش و لاهیجان آماده است.

حیدرزاده تصریح کرد: برای بهبود وضعیت فیزیکی این ساختمان ها، اعتبارات لازم تخصیص یافته تا با تجهیز دستگاه های موردنظر هرچه سریع تر این مراکز برای خدمت رسانی به مردم مناطق مختلف استان آماده شوند.

وی با اشاره به اهمیت فعالیت مراکز تشخیص زودهنگام‌ سرطان در غرب، شمال، شرق و مرکز استان، گفت: برای راه اندازی و تکمیل این مراکز در سراسر استان، از حضور پرثمر خیرین استقبال می کنیم و امیدوار هستیم بتوانیم با راه اندازی این مراکز، خدمات بهتری برای همه اقشار جامعه ارائه دهیم.

Share