فرمانده نیروی انتظامی گیلان در گفتگو با دیارمیرزا:

خط قرمز نیروی انتظامی هنجارشکنی است | اراذل و اوباش بدانند که با آنها برخورد خواهد شد

سردار عزیزالله ملکی اظهار کرد: اراذل و اوباش یقین بدانند که پلیس و دستگاه قضا با آمادگی کامل با آن‌ها برخورد خواهد کرد و از همین‌جا به این افراد تذکر جدی می‌دهم که دست از این رفتارها بردارند زیرا مجازات آن‌ها سخت خواهد بود.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرمانده نیروی انتظامی استان گیلان در گفتگو با دیارمیرزا با بیان اینکه خط قرمز نیروی انتظامی هنجارشکنی است، گفت: نیروی انتظامی تمام توان خود را برای مقابله با هنجارشکنان و ناامن کنندگان به کار می‌گیرد.

سردار عزیزالله ملکی افزود: اراذل و اوباش یقین بدانند که پلیس و دستگاه قضا با آمادگی کامل با آن‌ها برخورد خواهد کرد و از همین‌جا به این افراد تذکر جدی می‌دهم که دست از این رفتارها بردارند زیرا مجازات آن‌ها سخت خواهد بود.

وی در خصوص تخلفات فضای مجازی نیز به خبرنگار دیارمیرزا با تأکید بر اینکه پلیس در رصد فضای مجازی اقدامات خوبی داشته است، تصریح کرد: در بحث کلاهبرداری از طریق فضای مجازی و یا رفتارهایی که سبب برهم خوردن ایمنی جامعه می‌گردد، توانستیم برخورد مناسبی داشته باشیم.

فرمانده نیروی انتظامی گیلان در پایان با اشاره به این مطلب که گیلان در برخورد با جرایم فضای مجازی جزو شش استان برتر کشور است، گفت: از همه مردم می‌خواهیم که با پلیس همکاری داشته باشند و بدانند نیروی انتظامی آمادگی کامل برای پاسخ گویی به مردم و پیگیری مسائل را دارد.

Share