معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه در بازدید از مجتمع بندری انزلی؛

حمایت هرچه بیشتر از بندر پرسابقه و تجاری انزلی | به دنبال دیپلماسی اقتصادی هستیم

معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه در بازدید از مجتمع بندری انزلی با اشاره به حمایت هرچه بیشتر از این بندر پرسابقه و تجاری گفت: به دنبال دیپلماسی اقتصادی در مجتمع بندری انزلی هستیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، پنجشنبه ۱۸ آذر ماه معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه به همراه مدیر کل بنادر و دریانوردی استان گیلان، مدیرعامل منطقه آزاد انزلی، نماینده مردم شهرستان انزلی در مجلس و ناظر گمرکات استان گیلان از مجتمع بندری انزلی بازدید بعمل آوردند.

مهدی صفری؛ معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه در این بازدید با اشاره به سابقه دیرین بندرانزلی در امر تجارت دریایی اظهار داشت: مجتمع بندری انزلی در سال های اخیر پیشرفت قابل ملاحظه ای داشته و جز مدرن ترین بنادر کشور محسوب می گردد.

وی افزود: تمامی فعالیت ها تجاری و بندری به صورت دقیق و منظم صورت میگیرد که جا دارد از مدیر کل بنادر و دریانوردی استان گیلان تقدیر و به نماینده مردم شهرستان بندرانزلی در مجلس تبریک بگویم.

 معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه با اشاره به آینده روشن بندرانزلی خاطرنشان کرد: به امید خدا شاهد افزایش ظرفیت هر چه بیشتر این بندر خواهیم بود تا بار دیگر بندرانزلی پر رونق ترین بندر کشورهای حاشیه دریایی خزر باشد.

صفری با بیان اینکه پیگیری معافیت سوخت باک کامیون های بارگیری در کشتی رو-رو و حمایت هرچه بیشتر از بندر پرسابقه و تجاری بندرانزلی در دستور کار بوده، تصریح کرد: به دنبال دیپلماسی اقتصادی در مجتمع بندری انزلی هستیم.

گفتنی است، معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه حمایت از احداث دهکده سلامت، مارینا و همچنین رونق گردشگری دریایی در بندرانزلی را بسیار واجب و لازم دانست.

Share