با حضور فرماندار رشت، برگزار شد:

جشن خانواده پورسینا به مناسبت روز پرستار | تجلیل از پرستاران نمونه

جشن خانواده بزرگ پورسینا به مناسبت بزرگداشت روز پرستار و با حضور فرماندار رشت در سالن اجتماعات بیمارستان پورسینای رشت برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، علی فتح اللهی فرماندار رشت در مراسم جشن خانواده بزرگ «پورسینا» رشت، اظهار داشت: بطور قطع دو مقوله امنیت و سلامت دو بال پرواز توسعه هر کشوری محسوب می‌شود که باید بعنوان بنیان و اساس هر جامعه مدنظر قرار گیرد.

وی با تأکید بر درنظر گرفتن اولویت موضوعات امنیت و سلامت در برنامه‌ریزی‌های توسعه‌ای کشور افزود: سرمایه‌گذاری و توسعه در کشوری که فاقد امنیت و سلامت است معنایی نخواهد داشت و مهمتر آنکه حتی اگر امنیت داشته باشیم و سلامت وجود نداشته باشد باز هم جامعه با مشکلات اساسی در روند توسعه روبرو خواهد شد.

فرماندار رشت با بیان اینکه بیماری کووید ۱۹ چالش‌های اساسی برای دنیا و کشور ما ایجاد کرد، گفت: متأسفانه ما بیش از یکصدهزار نفر از هموطنان عزیزمان را در این همه گیری از دست دادیم و کشور با وجود استکباری که سعی می‌کند از هر طریقی فشار را افزایش دهد با چالش‌های عدیده‌ای در این مدت روبرو بود.

وی تلاش‌های کادر درمان را در این مدت یادآور شد و گفت: با وجود این موانع، لباس مقدسی که بر تن شماست لباس عافیت و آرامش برای مردم جامعه شُد و امنیت روانی که بالاتر از خود امنیت است را برای همه به ارمغان آورد.

فتح اللهی افزود: تقدیر از پرستاران نباید تنها محدود به یک روز باشد بلکه باید هر لحظه یادآور شویم که چه نعمت‌های بزرگی را در کنار خود داریم که شاید تا پیش از همه‌گیری کرونا تلاشهایشان را فراموش می‌کردیم.

گفتنی است در پایان این مراسم به مناسبت ولادت حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار از سه پرستار نمونه کشوری، ۳۰ پرستار نمونه استانی، ۳۷ پرستار نمونه داخل بیمارستانی، ۹ پرستار بازنشسته و ۳ مدیر پرستاری سابق، شاغل در بیمارستان پورسینای رشت تجلیل شد.

Share