جانشین فرماندهی سپاه قدس گیلان در بسیج اقشار:

بهترین مدیران ما در دوران دفاع مقدس شناخته شدند

جانشین فرماندهی سپاه قدس استان گیلان در بسیج اقشار با اشاره به تجارب گرانسنگ مدیریتی دوران دفاع مقدس، اضافه کرد: بهترین مدیران ما در دوران دفاع مقدس شناخته شدند و امروز از تجارب آنان در حوزه مدیریتی کشور بهره می‌بریم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سرهنگ حسن حبیبی، جانشین فرماندهی سپاه قدس استان گیلان در بسیج اقشار در جشنواره «افتخار من»، دفاع مقدس را عرصه سخت کسب دستاوردهای نظام اسلامی دانست و اظهار کرد: در دوران دفاع مقدس به برکت خون شهدا و جانفشانی رزمندگان توانستیم خودمان را به دنیا ثابت کنیم.

وی با بیان اینکه بزرگترین و مهمترین دستاوردهای علمی و نظامی و دفاعی انقلاب و نظام در دوران دفاع مقدس به دست آمده است، افزود: دفاع مقدس موجب شد امروز از عزت و اقتدار برخوردارتر باشیم.

جانشین فرماندهی سپاه قدس استان گیلان در بسیج اقشار با اشاره به تجارب گرانسنگ مدیریتی دوران دفاع مقدس، اضافه کرد: بهترین مدیران ما در دوران دفاع مقدس شناخته شدند و امروز از تجارب آنان در حوزه مدیریتی کشور بهره می‌بریم.

حبیبی با بیان اینکه دشمنان با شبهه‌افکنی درباره موضوعات اصلی انقلاب و گردنه‌های حساس نظام از طریق فضای مجازی ذهن و اندیشه جوانان را درگیر می‌کند، گفت: برخی عامل اصلی تقابل آمریکا و ایران را در تسخیر لانه جاسوسی می‌دانند، اما بعد از پیروزی انقلاب تا ۱۳ آبان ۵۸ سفارت آمریکا در کشور ما فعالیت داشت و در همان دوران قطعنامه شدیدالحنی را علیه ایران تصویب کردند.

وی اسناد به دست آمده از لانه جاسوسی را گواهی بر توطئه چینی آمریکا برای فروپاشی نظام اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: امروز پیشکسوتان عرصه ایثار و شهادت نقش مهمی در تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی و انتقال فرهنگ و معارف دفاع مقدس دارند.

سرهنگ حبیبی با بیان اینکه نیمی از والدین شهدا را طی چند سال گذشته از دست دادیم، اضافه کرد: والدین و همسران و فرزندان شهدا و ایثارگران سرشار از خاطرات و معارف دفاع مقدس هستند و وظیفه داریم نسبت به جمع آوری این آثار اقدام کنیم.

وی بسیاری از رزمندگان دوران دفاع مقدس را گمنام دانست که باید به سمت آنان برویم و گفت: امروز در حوزه هنر با کمبود محتوا مواجه هستیم و لذا می‌توانیم از ظرفیت معارف و ارزش‌های دفاع مقدس برای نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه بهره ببریم.

علی اصغر پاژنگ، مسئول پیشکسوتان و تشکل‌های مردم نهاد اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گیلان نیز، محور جشنواره «افتخار من» را تولید کلیپ‌های پنج دقیقه‌ای صوتی و تصویری از یادگاران دوران دفاع مقدس و خانواده‌های شهدا و ایثارگران دانست و اظهار کرد: با همکاری کانون‌های پیشکسوتان ارتش، سپاه و ناجا اقدام به جمع آوری این کلیپ‌ها کردیم.

وی از اخذ ۱۵۰ کلیپ صوتی و تصویری از خاطرات رزمندگان دوران دفاع مقدس استان گیلان خبر داد و یادآور شد: ۹ کلیپ براساس معیارها و شاخص‌های جشنواره انتخاب شد.

Share