مدیرکل بازرسی گیلان مطرح کرد؛

بازگشایی تالار مرکزی رشت تا قبل از دهه فجر با مدیریت اداره کل فرهنگ گیلان

مدیر کل بازرسی گیلان با اشاره به بهره برداری رسمی از تالار مرکزی رشت تا قبل از دهه فجر، گفت: مقرر شد با مجوز وزیر ارشاد مدیریت این تالار تا دو سال با اداره کل ارشاد گیلان باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سیف الله مسرور شامگاه پنج شنبه در گفتگو با بخش خبر شبکه باران با اشاره به مشکلات تالار مرکزی رشت و برگزاری جلسه‌ای با طرفین درگیر، اظهار کرد: مقرر شد اقدامات لازم برای رفع این مشکل از سوی دستگاه‌های مربوطه یعنی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان و شهرداری رشت انجام شود.

وی با بیان اینکه در نخستین گام در راستای اخذ پروانه و پایان کار باید اقدامات لازم انجام شود، ادامه داد: به دلیل‌عدم تکمیل زیر ساخت‌ها واگذاری به بخش خصوصی امکان‌پذیر نیست قرار شد با مجوز وزیر ارشاد این تالار به مدت دو سال توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان اداره شود.

مدیر کل بازرسی گیلان در ادامه با اشاره به حق و حقوق شهرداری از نظر انتفاع و استفاده از این محیط فرهنگی، گفت: در این زمینه نیز توافقات لازم بین دو مجموعه انجام شد.

وی همچنین به موضوع زمان بهره برداری از تالار مرکزی رشت نیز اشاره کرد و افزود: تا قبل از دهه مبارک فجر این تالار به بهره برداری واقعی برسد.

مسرور تأکید کرد: در صورت‌عدم تحقق این موضوع با توجه به تکلیفی که این سازمان دارد رأسا تکلیف بزرگترین تالار مرکزی شمال کشور را روشن می‌شود.

Share