به مناسبت روز دانشجو صورت گرفت؛

اعلام اسامی برگزیدگان سومین دوره جایزه دکتر ابریشم‌چیان در دانشگاه‌های گیلان و علوم پزشکی

رئیس دانشگاه گیلان ضمن تبریک روز دانشجو از تمامی دانشجویان و اساتیدی که در دو سال اخیر شکل جدیدی از آموزش را تجربه کردند تشکر کرد و ابراز امیدواری کرد در دوران پساکرونا هم آموزش الکترونیک مکملی برای آموزش حضوری باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، به مناسبت روز دانشجو از برگزیدگان سومین دوره جایزه دکتر ابریشم چیان در دانشگاه‌های گیلان و علوم پزشکی تقدیر شد.

در این مراسم احمد رضی، رئیس دانشگاه گیلان ضمن تبریک روز دانشجو از تمامی دانشجویان و اساتیدی که در دو سال اخیر شکل جدیدی از آموزش را تجربه کردند تشکر کرد و ابراز امیدواری کرد در دوران پساکرونا هم آموزش الکترونیک مکملی برای آموزش حضوری باشد.

رئیس دانشگاه گیلان در ادامه از خانواده دکتر ابریشم چیان مخصوصاً مهندس محمدرضا ابریشم چیان و محمد قدیمی نماینده خانواده ابریشم چیان به صورت ویژه تشکر کرد.

رضی بانی بسیاری از کارهای خیر انجام شده در دانشگاه نظیر تجهیز آزمایشگاه ها، تکمیل کتابخانه‌ها و ایجاد فضای سبز و کاشت نهال را دکتر ابریشم چیان دانست و اهدای جایزه به استعدادهای برتر دانشجویی را یکی از بهترین اقدامات مرحوم دکتر ابریشم چیان برشمرد. دکتر رضی اهدای جایزه به استعدادهای برتر را شکل وزینی از حمایت دانست که اثرگذاری بالایی دارد و باعث ایجاد انگیزه در پژوهشگران جوان می‌شود.

شایان ذکر است در این مراسم دکتر فرهاد شیرینی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه گیلان و دکتر مرتضی رهبر معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی گیلان به ارائه توضیحاتی پیرامون چگونگی انتخاب پژوهشگران برتر پرداختند.

Share