یک سال است لباس‌های کهنه را می‌پوشیم

گلایه مشترک بازیکنان تیم ملی از فدراسیون فوتبال+ عکس

ما بازیکنان تیم ملی با همه توان و غیرت ایرانی و با حمایت شما مردم شریف ایران در دور رفت بدون شکست صدرنشین شدیم. لازم است به اطلاع مردم برسد که تیم ملی با چه مشکلات عجیبی رو به رو است که به هیچ وجه درشان نام کشورمان نیست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، بازیکنان تیم ملی بعد از برتری تیم ملی مقابل لبنان به عملکرد مسئولان فدراسیون فوتبال انتقاد کردند.

آن‌ها در صفحه اینستاگرام خود نوشتند: ما بازیکنان تیم ملی با همه توان و غیرت ایرانی و با حمایت شما مردم شریف ایران در دور رفت بدون شکست صدرنشین شدیم. لازم است به اطلاع مردم برسد که تیم ملی با چه مشکلات عجیبی رو به رو است که به هیچ وجه درشان نام کشورمان نیست. در تدارکاتی و پشتیبانی در حد یک تیم باشگاهی هم حمایت نمی‌شویم.

یک سال است لباس‌های کهنه را می‌پوشیم و هر بار پس از شست و شو دوباره باید آن‌ها را بپوشیم. در همین سفر لبنان با مشکلات زیادی از جمله زمین تمرین مواجه شدیم اما اعتراض مناسبی از طرف مسئولان فدراسیون صورت نگرفت. بازیکنان تیم ملی بر خلاف وعده‌ها و با گذشت چندین ماه هنوز پاداش‌های خود را دریافت نکرده‌اند.

از صعود در بحرین به بعد دیگر خبری از مسئولان ورزش کشور نبوده، پیروزی‌های ما برایشان عادی شده و به جای اینکه بیشتر حمایت کنند به طور کلی فراموشمان کردند. این وضعیت اصلا مناسب تیم نیست که در صدر رنکینگ آسیا و محیای حضور در جام جهانی می‌شود.

Share