در تذکری شفاهی؛

کوچکی نژاد: نمایندگان با وزرا در خارج از مجلس دیدار کنند

نماینده مردم رشت با اشاره به محدودیت های ورود و خروج مجلس و تعداد همراهان نمایندگان در دیدار با وزرا گفت: بهتر است برای حفظ شأن نمایندگان و وزرا چنین دیدارهایی خارج از مجلس انجام شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از خانه ملت، جبار کوچکی نژاد در نشست علنی امروز (چهارشنبه ۲۶ آبان ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری به استناد بند ۴ ماده ۲۲ آیین نامه داخلی گفت: درخصوص ارتباط و ملاقات نمایندگان با وزرا در داخل مجلس، نکاتی وجود دارد که باید مورد توجه قرار گیرد. ما تا زمانی که نتوانیم امکانات لازم را برای انجام این ملاقات‌ها و حضور میهمانان نمایندگان به عنوان همراه در دیدار با وزرا فراهم کنیم بهتر است که چنین دیدارهایی خارج از مجلس انجام شود.

نماینده مردم رشت در مجلس یازدهم افزود: در شرایط کنونی به دلیل فقدان امکانات لازم شأن وزرا و نمایندگان پایین می‌آید، چرا که نمایندگان در دیدار با وزرا تعدادی همراه دارند. به عنوان مثال روسای اداراتی که مشکل دارند را می‌خواهند با وزرا روبرو کنند اما با توجه به مسائل ورود و خروج به مجلس و محدودیت‌های فعلی بهتر است که این دیدارها در داخل مجلس انجام نشود تا نتیجه داشته باشد.

Share