مدیرعامل مجمع خیرین استان گیلان خبر داد:

کمپین نیکوکاری آزادسازی ۲۰ نفر از زندانیان مهریه | تنها هزینه ۸ نفر دیگر باقی مانده است

مدیرعامل مجمع خیرین استان گیلان گفت: در حال حاضر با مشارکت خیرین گرانقدر استان، هزینه ۱۲ سکه برای آزادی ۱۲ زندانی تامین شده است و تنها هزینه ۸ نفر دیگر باقی مانده است که با مشارکت مردم و خیرین این امر شکل خواهد گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مدیرعامل مجمع خیرین استان گیلان گفت: در حال حاضر با مشارکت خیرین گرانقدر استان، هزینه ۱۲ سکه برای آزادی ۱۲ زندانی تامین شده است و تنها هزینه ۸ نفر دیگه باقی مانده است که با مشارکت مردم و خیرین این امر شکل خواهد گرفت.

دکتر هاجر تحریری نیک صفت مدیر عامل مجمع خیرین گیلان گفت: مردم شریف و خیرین محترم استان گیلان می توانند از طریق کمپین نیکوکاری آزادسازی ۲۰ نفر از زندانیان مهریه، نسبت به اهدای کمک های مالی خود اقدام کنند

مدیر عامل مجمع خیرین گیلان با اعلام این خبر گفت: ستاد دیه با همکاری مجمع خیرین گیلان با توجه ماهیت غیر دولتی و مردمی با توجه به رسالت ذاتی خویش و با بهره گیری از همه توان خود در جهت آزادی و کاهش آمار زندانیان نیازمند جرایم غیر عمد در این کار نیک مشارکت خواهد کرد.

تحریری نیک صفت افزود: این کمپین برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد از زندان های استان راه اندازی شده است، که این حرکت خداپسندانه به حول قوه الهی و با کمک نیکوکاران دلسوزی چون مردم و خیرین گرانقدر استان استمرار خواهد داشت.

مدیرعامل مجمع خیرین گیلان اظهار داشت: در حال حاضر با مشارکت خیرین گرانقدر استان، هزینه ۱۲ سکه برای آزادی ۱۲ زندانی تامین شده است و تنها هزینه ۸ نفر دیگر باقی مانده است که با مشارکت مردم و خیرین این امر شکل خواهد گرفت.

دکتر هاجر تحریری نیک صفت با اشاره به اجرای کمپین نیکوکاری گفت: طی بررسی‌های صورت گرفته تعداد ۲۰ نفر از زندانیان محکوم به پرداخت دیه مهریه با پرداخت یک سکه از زندان آزاد خواهند گردید، که طبق بررسی‌های صورت گرفته این ۲۰ نفر دارای شغل های فصلی بوده و به دلیل عدم اشتغال در پرداخت دین با مشکل مواجه شده اند، از مردم نیکوکار تقاضا می شود تا با پیوستن به این کمپین به آدرس: https://www.khs1.ir/camp/7 ما را در این کار نیک یاری رسانند.

Share