امام جمعه موقت آستارا:

وضعیت خیابان‌های شهر آستارا شبیه سلسله جبال زاگرس شده است!

حجت‌الاسلام صالحی با انتقاد از وضعیت نا مناسب آسفالت معابر در آستارا گفت: خیابان‌های آستارا شبیه سلسله جبال زاگرس شده است و هم از لحاظ آسفالت و هم سرعت کاهای عجیب وضعیت اسفناکی دارد، افرادی که از مردم رای گرفتند امروز باید اقدام عملی کرده و سخنرانی نکنند.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، نماز جمعه این هفته شهرستان وضعیت زرد کرونایی مرزی بندر آستارا با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به امامت حجت‌الاسلام ناصر صالحی امام جمعه موقت شهرستان برگزار شد.

حجت‌الاسلام صالحی در ابتدای خطبه اول با اشاره به لزوم تعادل در رفتار و کردار انسان گفت: نباید با همه افراد رابطه حسنه داشت، افرادی که به دنبال حرام بوده و از مسیر روشن خدا به دور هستند، در زمره انسان‌های گناهکار بوده و نباید با آن‌ها معاشرت کرد.

صالحی با اشاره به لزوم معاشرت با افراد مومن بیان کرد: نشست و برخاست با مومنان محبت خداوند را در قلب انسان قرار داده و او را در آخرت سربلند خواهد کرد.

امام جمعه موقت آستارا در ابتدای خطبه دوم نماز جمعه این هفته شهرستان با اشاره به انتظار غیر منطقی برخی مدیران از کارمندان خود، تصریح کرد: خداوند در قرآن کریم می‌فرماید از غیر خدا می‌ترسید؟

وی ادامه داد: اگر انسان‌ها خداترس باشند دچار گناه نمی‌شوند، ۱۰ سفر استانی و حضور در همه صحنه‌ها در اولین زمان ممکن، تزریق ۱۰۰ میلیون دز واکسن در صد روز اول فعالیت و رسیدگی‌های متفاوت به مشکلات از برکات حضور یک رئیس جمهور دغدغه‌مند است.

صالحی با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری با نخبگان بیان کرد: حضرت آقا در پیشرفت جایگاه علمی کشور نقش اول را دارند و تاکید ایشان بر شکوفایی علمی جمهوری اسلامی ایران است.

وی با اشاره به نکته‌های این دیدار بیان کرد: لزوم افزایش اعتماد به نفس، پرورش روحیه خود باوری، اتکا به توان داخلی و رسیدن همه دنیا به زبان فارسی از موارد مورد تاکید رهبر معظم انقلاب در این دیدار بود.

خطیب جمعه موقت آستارا با اشاره به پیشرفت‌های علمی و دفاعی کشورمان گفت: با افزایش قدرت جمهوری اسلامی ایران نحوه سخن گفتن و رفتار دیگر کشورها با ایران مشخص می‌شود و اگر از نخبگان کشور حمایت کافی صورت بگیرد، قطعا پیشرفت کشورمان را روز به روز شاهد خواهیم بود.

صالحی با اشاره به اینکه کشورهای همسایه باید قدر همسایگی با ایران را بدانند، بیان کرد: همسایگان باید در کمال شعور و عقل تصمیم بگیرند تا در موقعیت شکست قرار نگیرند.

وی با انتقاد از وضعیت نامناسب آسفالت معابر در آستارا گفت: خیابان‌های آستارا شبیه سلسله جبال زاگرس شده است و هم از لحاظ آسفالت و هم سرعتکاه های عجیب وضعیت اسفناکی دارد، افرادی که از مردم رای گرفتند امروز باید اقدام عملی کرده و سخنرانی نکنند.

Share