با دعوت به آخرین مرحله اردوی انتخابی تیم ملی؛

وزنه‌بردار گیلانی در یک قدمی مسابقات جهانی قرار گرفت

با دعوت علیرضا سلیمانی به آخرین مرحله اردوی انتخابی تیم ملی وزنه‌برداری، شانس این ورزشکار گیلانی برای حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان افزایش یافت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، رئیس هیات وزنه‌برداری استان گیلان اظهار داشت: از سوی فدراسیون وزنه‌برداری، ۱۲ وزنه‌بردار به مرحله نهایی اردوی انتخابی تیم ملی دعوت شدند که علیرضا سلیمانی از گیلان نیز، جزو دعوت شدگان است.

اصغر ابراهیمی افزود: این وزنه‌بردار به همراه سایر ملی‌پوشان از ۲۴ آبان ماه در آخرین مرحله اردوی انتخابی تیم ملی وزنه‌برداری کشور که در تهران برپا می‌شود، حضور خواهند یافت تا تمرینات خود را تا قبل از آغاز رقابت‌های جهانی، زیرنظر کادرفنی تیم ملی وزنه‌برداری بزرگسالان کشور ادامه دهند.

وی ادامه داد: این آخرین مرحله اردوی انتخابی تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان کشور برای حضور در رقابتهای جهانی ۲۰۲۱ ازبکستان بشمار می‌رود و پس از پایان این اردو، نفرات تیم ملی برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان مشخص خواهد شد که طبق اعلام فدراسیون، ۱۰ وزنه‌بردار از ایران در مسابقات جهانی حضور می‌یابند.

رئیس هیات وزنه‌برداری گیلان گفت: سلیمانی وزنه‌بردار ارزنده گیلانی در دسته ۱۰۹ کیلوگرم در اردوی تیم ملی کشور حضور خواهد یافت که خوشبختانه از آمادگی بسیار خوبی نیز برخوردار است و شانس این وزنه‌بردار برای حضور در ترکیب اصلی تیم ملی بزرگسالان کشور، زیاد است.

کاپیتان اسبق تیم ملی وزنه‌برداری کشور خاطرنشان کرد: سلیمانی طی چند سال اخیر در وزنه‌برداری رشد بسیار مناسبی داشته و در رده‌های سنی مختلف توانسته مقام و مدال‌های ارزشمندی را کسب کند و امیدواریم که وی به عضویت تیم ملی بزرگسالان کشور نیز درآید تا به همراه این تیم در رقابت‌های جهانی حضور یابد.

ابراهیمی افزود: مسابقات وزنه برداری قهرمانی بزرگسالان جهان، آذر ماه امسال با حضور زبده‌ترین ورزشکاران این رشته از کشورهای مختلف در ازبکستان برگزار می‌شود که تیم ملی ایران نیز در این دوره از رقابت‌ها حضور می‌یابد.

رئیس هیات وزنه‌برداری گیلان تصریح کرد: با وجود اینکه چند سالی است از گیلان وزنه‌برداری در تیم ملی بزرگسالان حضور ندارد، این هیات در رده‌های سنی سرمایه‌گذاری مناسبی را انجام داده و هم اینک نیز شاهد حضور علیرضا سلیمانی در آخرین مرحله اردوی انتخابی تیم ملی بزرگسالان کشور هستیم که و در سایر رده‌های سنی نیز، زونه‌برداران گیلانی در تیمهای ملی حضور دارند.

Share