رئیس هیات وزنه برداری گیلان خبر داد:

وزنه برداران گیلانی به اردوی تیم های ملی جوانان و بزرگسالان دعوت شدند

اصغر ابراهیمی، رئیس هیات وزنه برداری استان گیلان اظهار داشت: ۲ وزنه بردار این استان به اردوی تیم‌های ملی جوانان و بزرگسالان دعوت شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ایرنا، رئیس هیات وزنه برداری استان گیلان گفت: ۲ وزنه بردار این استان به اردوی تیم‌های ملی جوانان و بزرگسالان دعوت شدند.

اصغر ابراهیمی اظهار داشت: علیرضا سلیمانی وزنه بردار شایسته گیلانی به اردوی تیم ملی بزرگسالان و آریا پایدار دیگر وزنه بردار آینده دار گیلان به اردوی تیم ملی جوانان دعوت شدند.

وی افزود: از سوی محمدحسین برخواه سرمربی تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان کشور، ۱۸ وزنه بردار به اردوی جدید تیم ملی دعوت شدند که خوشبختانه علیرضا سلیمانی وزنه بردار ارزنده گیلانی نیز به این اردو دعوت شد.

رئیس هیات وزنه برداری استان گیلان ادامه داد: سلیمانی به همراه سایر ملی‌پوشان از روز گذشته در اردوی تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان کشور که در تهران برپا شده حضور یافتند و تمرینات آماده‌سازی خود را زیرنظر کادرفنی این تیم دنبال می‌کنند.

ابراهیمی اضافه کرد: تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان کشور خود را برای شرکت در رقابت‌های قهرمانی جهان که اواخر پاییز امسال برگزار می‌شود، آماده می‌کند و امیدواریم که علیرضا سلیمانی وزنه بردار شایسته گیلانی با درخشش در اردوهای آمادگی و ثبت رکوردهای مناسب، به عضویت تیم ملی درآید تا در مسابقات قهرمانی جهان حضور یابد.

وی بیان کرد: همچنین از سوی کادرفنی تیم ملی وزنه برداری جوانان کشور، زبده‌ترین ورزشکاران این رده سنی به اردوی تیم ملی دعوت شدند که آریا پایدار از گیلان نیز در این اردو حضور یافته است.

رئیس هیات وزنه برداری استان گیلان خاطرنشان کرد: اردوی تیم ملی وزنه برداری جوانان کشور نیز در تهران برپا شده که آریا پایدار وزنه بردار شایسته گیلانی به همراه سایر دعوت شدگان، تمرنیات آماده‌سازی خود را زیر نظر کادرفنی دنبال می‌کنند.

وی که سابقه حضور در ۲ دوره مسابقات المپیک و کاپیتانی تیم ملی بزرگسالان را دراختیار دارد، اظهار کرد: با وجود اینکه در چند سال اخیر ورزشکاری از گیلان در تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان حضور نداشته، این هیات سرمایه‌گذاری مناسبی را در رده‌های سنی انجام داده که هم اینک نیز، چند وزنه بردار گیلانی به اردوی تیم‌های ملی مختلف دعوت شده اند.

Share