پلیس گیلان خبر داد:

واریز ۴۵۰ میلیارد تومان جرائم کرونایی به خزانه دولت | پولی به پلیس تعلق نگرفت

سرهنگ امیر طالبی، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان از واریز ۴۵۰ میلیارد تومان جرائم شبانه کرونایی به حساب خزانه دولت خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان از واریز ۴۵۰ میلیارد تومان جرائم شبانه کرونایی به حساب خزانه دولت خبر داد.

سرهنگ امیر طالبی در تشریح این خبر با بیان اینکه از جریمه‌های اعمال شده در دوران کرونایی پولی به پلیس تعلق نگرفته است اظهار داشت: تاکنون ۴۵۰ میلیارد تومان بابت نقض تمامی محدودیت‌های مربوط به منع تردد شبانه و محدودیت‌های تردد شهرهای قرمز و نارنجی کرونایی به حساب دولت واریز شده است.

وی در ادامه با اعلام اینکه پلیس با تداوم اعمال محدودیت تردد شبانه خودروها مخالف است، افزود: قانون صراحت دارد که تمامی درآمد حاصل از جریمه کرونایی به خزانه دولت واریز شود و هیچ سهمی به کارکنان پلیس راهنمایی و رانندگی بابت اعمال جریمه تعلق نمی‌گیرد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان در پایان خاطرنشان کرد: سالانه ۴ تا ۵ هزار میلیارد تومان بابت جرائم رانندگی به حساب خزانه واریز می‌شود و شماره حسابی که بابت اعمال جریمه در دست‌افزارهای پلیس وجود دارد، مربوط به خزانه دولت است.

Share