وقتی برق از سر انسان می‌پرد؛

قیمت این خودنویس ۱۱۵ میلیون تومان است+ تصاویر

اخیرا فروشگاه اینترنتی «دیجی کالا» خودنویسی -خودنویس شیفر مدل Centennial- را در سایت خود قرار داده است که قیمت آن ۱۱۵۰۰۰۰۰۰ تومان(صد و پانزده میلیون تومان) است!

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سال‌هاست که فروشگاه‌های اینترنتی در کشور ما راه اندازی شده است و بسیاری از مردم نیز برای تهیه کالاهای خود به این فروشگاه‌ها مراجعه و کالای مدنظر خود را تهیه می‌کنند.

در دو سالی که شیوع کرونا سبب تعطیلی بسیاری از مغازه‌ها و ایجاد محدودیت تردد شد، فروشگاه‌ها و کسب و کار اینترنتی بیش از پیش مورد توجه قرار گرفت.

وجود قیمت بر روی اجناس این فروشگاه‌ها سبب شده که مردم به راحتی بتوانند قیمت‌ کالاهایی که می‌خواهند تهیه نمایند را بررسی کنند و در این حین گاهی به کالاهایی روبرو می‌شوند که قیمت آنها سبب می‌شود، برق از سر آنها بپرد.

اخیرا در یک فروشگاه اینترنتی، خودنویس شیفر مدل Centennial در حالی به فروش می رسد که قیمت آن ۱۱۵۰۰۰۰۰۰ تومان(صد و پانزده میلیون تومان) است!

به گزارش دیارمیرزا، در مشخصات این خودنویس آمده است؛ ساختار بدنه آن از فلز و کشور مبدا برند و محصول از آمریکا است همچنین نحوه شارژ جوهر آن کارتریجی است.

در ادامه توضیحات این خودنویس آمده است که بدنه قلم از جنس نقره استرلینگ و نوک خودنویس ساخته شده از طلای ۱۸ عیار است تنها ۵۱۶ عدد از این خودنویس تولید شده است.

این خودنویس به همراه شناسنامه قلم، کتابچه یادبود صد سالگی، کیف چرمی محافظ قلم، شیشه و کپسول جوهر ارائه می‌شود و دارای سه سال گارانتی محدود شیفر است.

با توجه به مشخصات این خودنویس که نوشته شده است محصول کشور آمریکاست، حال سوال اینجاست که چطور چنین خودنویسی وارد کشور می‌شود اما به دلیل تحریم‌ها امکان واردات دارو از این کشور وجود ندارد!

Share