رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان خبر داد؛

قول سپاه برای تامین منابع لازم خرید یک دستگاه MRI در مرکز آموزشی درمانی رازی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان سپاه بیش از تصورات و انتظارات به منافع عمومی می‌اندیشد و ممارست جدی در رفع کاستی ها در مناطق محروم دارد، گفت: سردار سلامی علاوه بر قول تامین یک دستگاه MRI، بر تسریع در اجرای پروژه های عمرانی مشترک قرارگاه خاتم الانبیا با دانشگاه علوم پزشکی گیلان تاکید دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از وبدا، دکتر ارسلان سالاری امشب در جمع خبرنگاران در حاشیه دیدار با سردار سرلشکر حسین سلامی در جریان سفر به گیلان با تقدیر از حمایت‌های بی‌دریغ سپاه از کادر بهداشت و درمان، اظهار کرد: مردم گیلان همیشه از وجود پر برکت سپاه و بسیج منتفع شده بودند و این حمایت‌ها در بحران کرونا به اوج خود رسیده است.

وی با اشاره به بخشی از حمایت‌های سپاه در بحران کرونا، افزود: سپاه و بسیج گیلان با هدایت و فرماندهی سردار عبدالله‌پور در ابتدای دوران کرونا با گندزدایی محیط و سپس با غربالگری و اکنون در واکسیناسیون برادری و پشتیبانی را در حق مردم ادا کرده اند.

سپاه همچون سایر حوزه‌ها در سنگر محرمیت‌زدایی نیز حاضر است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه حمایت‌های سپاه و بسیج از مردم گیلان صرفا در غربالگری، بسیج ملی و یا واکسیناسیون نبوده، گفت: سپاه با درایت و عمق نگری به ابعاد مختلف جامعه در بحران کرونا پس از شناخت صحیح از عقب ماندگی‌های عدیده حوزه بهداشت و درمان استان در جهت توازن بخشی به حوزه سلامت در سنگر محرومیت‌زدایی نیز حاضر شد و احداث و توسعه زیرساخت‌های درمانی را از سر گرفت.

دکتر سالاری با اشاره به همکاری مشترک قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا سپاه با دانشگاه علوم پزشکی گیلان، گفت: پس از پیگیری‌های مکرر و برگزاری نشست‌های هم اندیشی، خوشبختانه آغاز احداث بیمارستان ۳۵۰ تخت خوابی پورسینا و همچنین احداث دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی گیلان در سایت لاکان آغاز شده است.

وی با اشاره به اینکه سپاه بیش از تصورات و انتظارات به منافع عمومی می‌اندیشد و ممارست جدی در رفع کاستی‌های مردم به ویژه در مناطق محروم دارد، گفت: سردار سرلشکر سلامی امروز نیز در نشستی که با حضور استاندار و فرماندهی سپاه قدس گیلان داشتیم پس از نیازسنجی‌های گیلان، قول تامین منابع لازم برای خرید یک دستگاه MRI جهت ارایه خدمت در مرکز آموزشی درمانی رازی را داد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با تقدیر از حسن توجه فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: سپاه نشان داده همیشه در خط مقدم خدمت به مردم قرار دارد و هیچگاه از مسیر تعالی و عزت متوقف نمی‌شود.

دکتر سالاری با اشاره به روحیه بی‌بدیل و بی‌مثال خدمت جهادی در سردار سلامی، فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: فرمانده کل سپاه، آغاز همکاری دانشگاه علوم پزشکی گیلان با قرارگاه سازندگی را یکی از راه‌های برون رفت از مشکلات حوزه سلامت دانست و بر تسریع در اجرای پروژه و بهرمندی مردم از آن‌ها تاکید کرد.

Share