رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس؛

غیرانتفاعی‌ها منتظر خبرهای خوش باشند | تعیین تکلیف معلمان غیر رسمی آموزش و پرورش

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به مطالبات معلمان غیرانتفاعی به عنوان یکی از گروه‌های غیر رسمی همکار آموزش و پرورش گفت: تعیین تکلیف معلمان غیرانتفاعی از موضوعات مهمی است که کمیسیون آموزش و تحقیقات به آن توجه داشته و غیرانتفاعی‌ها با قانون جدید خبرهای خوبی خواهند شنید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، علیرضا منادی در حاشیه بازدید مراکز علمی و پژوهشی گیلان در گفت‌و‌گو با فارس با اشاره به فعالیت کمیسیون آموزش و تحقیقات در حوزه مطالبات فرهنگیان و دانشگاهیان اظهار کرد: یکی از فعالیت‌های مهم کمیسیون آموزش و تحقیقات تصویب به رتبه‌بندی فرهنگیان بود که بعد از سال‌ها در مجلس یازدهم به تصویب رسید.

وی با اشاره به اهمیت فعالیت‌های دانش بنیان در پیشرفت کشور افزود: با توجه به پیشینه فرهنگی استان گیلان انتظار می‌رود تا فعالیت شرکت‌های دانش بنیان بیش از این باشد لذا وجود هفتاد و یک شرکت دانش بنیان برای استانی با این پیشینه تاریخی، علمی و فرهنگی قابل قبول نیست.

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره مطالبات فرهنگیان و معلمان غیر رسمی آموزش و پرورش گفت: تعیین تکلیف معلمان غیر رسمی آموزش و پرورش در دستور کار کمیسیون آموزش قرار دارد.

منادی با اشاره به مطالبات معلمان غیرانتفاعی به عنوان یکی از گروه‌های غیر رسمی همکار آموزش و پرورش بیان کرد: تعیین تکلیف معلمان غیرانتفاعی نیز از موضوعات مهمی است که کمیسیون آموزش و تحقیقات به آن توجه داشته و به آن می‌پردازد و غیرانتفاعی‌ها با قانون جدید خبرهای خوبی خواهند شنید.

Share