رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اعلام کرد:

سقف تسهیلات مسکن روستایی به ۲۰۰ میلیون تومان افزایش می یابد

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: به زودی در شورای عالی مسکن سقف پرداخت تسهیلات مسکن روستایی به ۲۰۰ میلیون تومان افزایش می‎‌یابد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا،  به نقل از ایرنا، به زودی در شورای عالی مسکن سقف پرداخت تسهیلات مسکن روستایی به ۲۰۰ میلیون تومان افزایش می‎‌یابد.

اکبر نیکزاد روز دوشنبه در آیین تکریم و معارفه مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر افزود: کارمزد این تسهیلات پنج درصد با دوره بازپرداخت ۲۰ ساله است و با هدف تسهیل در پرداخت این نوع تسهیلات ضمانت آن نیز سفته زنجیره‌‎ای سه نفره تعیین شده است.

وی اضافه کرد: با توجه به قرار داشتن کشور روی کمربند زلزله براساس برنامه‎‌ریزی صورت گرفته تا پایان سال ۱۴۱۰ همه خانه‏‌های روستایی مقاوم‎‌سازی می‏‌شوند و در این برنامه مقرر شده تا سالانه ۲۰۰ تا ۲۵۰ هزار واحد مسکن روستایی در کشور نوسازی شوند.

نیکزاد عنوان کرد: تدارک چنین طرح ارزشمندی توسط مسئولان کشور در راستای تسهیل در امر نوسازی مسکن روستایی است که با این شرایط سنگ‌اندازی برخی از بانک‌‎ها در پرداخت تسهیلات مصوب معنی و مفهومی ندارد.

رئیس بنیاد مسکن کشور ادامه داد: زلزله در جای جای کشور امکان وقوع دارد و چنانچه یک نفر هم در زلزله‌‏ای کشته شود زیاد است از این رو باید همگان برای سرعت‌بخشی در روند نوسازی واحدهای مسکونی روستائیان تلاش کنند.

وی عنوان کرد: کار در حوزه بنیاد مسکن بسیار ارزشمند و در عین حال بسیار سخت است زیرا باید خودش بودجه جاری را تامین و با عمل به اساسنامه واحدهای مسکونی روستائیان را بسازد.

نیکزاد در بخش دیگری اظهار کرد: کسب هرگونه فرصت مدیریتی یک غنیمت برای خدمت به مردم است که مدیر جدید بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر باید آن را غنیمت بشمارد.

Share