مدیرکل بنیاد مسکن گیلان خبر داد

افزایش تسهیلات ساخت مسکن روستایی به ۲۰ میلیون تومان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان از افزایش تسهیلات مسکن روستایی از ۱۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به ۲۰ میلیون تومان در این استان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان از افزایش تسهیلات مسکن روستایی از ۱۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به ۲۰ میلیون تومان در این استان خبر داد.

akbarzadehمحمد اکبرزاده عصر امروز در جریان بازدید از طرح‌های مقاوم‌سازی مسکن روستایی چابکسر اظهار کرد: تسهیلات ساخت مسکن روستایی از ۱۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به ۲۰ میلیون تومان افزایش پیدا کرده و به‌زودی ابلاغ می‌شود.

وی به اختصاص ۱۲ میلیارد تومان به طرح‌های هادی روستایی گیلان در سال گذشته اشاره کرد و افزود: مبلغ مذکور از محل اعتبارات ملی و استانی پرداخت شده است.

اکبرزاده با بیان اینکه ۴۱ شهر از ۵۲ شهر گیلان دارای جمعیت زیر ۲۵ هزار نفر است، تصریح کرد: زیرساخت شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت تکمیل می‌شود.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان از اقدام‌های چشمگیر این بنیاد در احداث مسکن روستایی خبر داد و بیان کرد: سال گذشته مقاوم‌سازی ۸۰ هزار واحد روستایی در نظر گرفته شده بود.

وی مقاوم‌سازی مسکن روستایی را نیازمند حرکت جهادی دانست و اظهار کرد: امسال مقاوم‌سازی مسکن روستایی گیلان به ۱۰۰ هزار واحد افزایش می‌یابد.

اکبرزاده با اشاره به نامگذاری «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» توسط مقام معظم رهبری در سال ۹۳، خاطرنشان کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نهاد عمومی غیر دولتی است و رسالت سنگینی در به‌کارگیری همه‌جانبه بخش خصوصی در توسعه پایدار شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر به عهده دارد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان به افزایش اعتبارات این بنیاد در بودجه عمومی دولت اشاره کرد و افزود: اتمام طرح‌های هادی بالای ۲۰ خانوار در سال‌های ۹۳ و ۹۴ سیاستگذاری شده است.

وی از جشن اتمام طرح‌های هادی روستایی گیلان در سال ۹۴ خبر داد و بیان کرد: طرح هادی در ۴۳۰ روستای گیلان اجرا می‌شود./فارس

 

Share