امام جمعه رودسر با قدردانی از انتخاب عباسی؛

دولت با انتخاب استاندار بومی به مردم گیلان عیدی داد | دعواها را کنار بگذارید و به فکر مردم باشید

امام جمعه رودسر با ابراز خرسندی از انتصاب اسدالله عباسی به عنوان استاندار گیلان گفت: دعواها را کنار بگذاریم و برای حل مشکلات به فکر مردم باشیم.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، امام جمعه رودسر با ابراز خرسندی از انتصاب اسدالله عباسی به عنوان استاندار گیلان گفت: دولت انقلابی با انتخاب یک استاندار بومی در هفته وحدت به مردم گیلان عیدی داد.

حجت الاسلام تقی روحانی با بیان اینکه یکی از خواسته های مردم و مسئولان استان انتخاب یک استاندار بومی بوده است، افزود: الحمدالله که یک نفر از دیارمیرزا کوجک خان به عنوان استاندار گیلان انتخاب شد.

وی با بیان اینکه عباسی سالها نماینده رودسر و املش بوده و مسئولیت های زیادی داشته است، افزود: این انتصاب را به دولت انقلابی و خود استاندار جدید تبریک عرض می کنم.

امام جمعه رودسر افزود: از همه احزاب و چهره های سیاسی خواهش می کنم که کنار یکدیگر کمک کنند تا استاندار بومی گیلان که اشراف خوبی به مشکلات دارد بتواند استان را اداره کند.

حجت الاسلام روحانی با بیان اینکه با گذشت ۴۲ سال پس از انقلاب دعوای حزبی و جناحی کافی است، افزود: دعواها را کنار بگذاریم و به فکر مردم باشیم.

Share