امام جمعه رودسر تاکید کرد؛

مردم باید اقتدار و مهربانی نیروی انتظامی را احساس کنند | لزوم اجرای اهداف چشم انداز ناجا

حجت الاسلام تقی روحانی با تاکید بر لزوم اجرای اهداف چشم انداز ناجا گفت: چشم انداز نیروی انتظامی تا سال ۱۴۰۴ باید مشخص باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، حجت الاسلام تقی روحانی در مراسم گرامیداشت هفته ناجا با بیان اینکه نیروی انتظامی ۲۷ هزار جانباز تقدیم انقلاب اسلامی کرده است، افزود: چه سند افتخاری بالاتر از این برای حاکمیت اسلامی که شما در همه عرصه ها جان را طبق اخلاص گرفته اید و دل به خط میزنید.

امام جمعه رودسر با ارسال درود به ۱۳ هزار شهید ناجا به شش توصیه اکید فرمانده کل قوا به ناجا اشاره کرد و گفت: رهبر انقلاب فرمودند که نیروی انتظامی باید مقتدر باشد و تفسیر این سخن فراوان است. مردم باید این اقتدار را لمس کنند و نباید یک مامور نیروی انتظامی در هر رده ای فرمان و دستور او کوچک و نادیده شمرده شود.

روحانی یادآور شد: این اقتدار علیه دشمن است نه دوست، این اقتدار باید کمر دشمن را بشکند و دوستان نظام را خوشحال کند.

وی با بیان اینکه رهبر انقلاب فرموندند که نیروی انتظامی باید مدافع ارزشهای نظام اسلامی باشد، گفت: هرچه شهید و جانباز داده ایم در راستای همین فرمان است.

امام جمعه رودسر با تاکید بر اینکه در فاصله اقتدار تا دفاع از ارزش ها رهبر انلاب فرمودند که احساس مهربانی و خدمت به مردم در ناجا باید مشهود باشد، افزود: یعنی منافاتی ندارد که یک مامور ناجا در عین اقتدار، مهربان هم باشد و این مهربانی را مردم باید احساس کنند.

روحانی با تاکید بر لزوم اجرای اهداف چشم انداز ناجا گفت: چشم انداز نیروی انتظامی تا سال ۱۴۰۴ باید مشخص باشد و برای رسیدن ناجا تا قله، تک تک کارکنان ناجا باید آگاهانه به اهداف این سند بپردازند.

وی با بیان اینکه حضور پلیس ۱۱۰ در محل حادثه باید در کمترین زمان صورت بگیرد، گفت: مردم گلایه دارند که چرا باید سامانه به مرکز استان وصل شود و از این طریق به شهرستان موضوع منتقل شود.

Share