سرهنگ جوانمردی مطرح کرد:

توضیحات پلیس انزلی در خصوص سرقت از خودروی ۲۰۶

پس از بررسی پلاک خودروی ۲۰۶ و همچنین اقدامات فنی مشخص شد این خودرو در ۲۷ مهر ماه سالجاری در شهرستان پاکدشت استان تهران مورد سرقت قرار گرفته است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرمانده انتظامی بندرانزلی در تشریح کلیپ منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر وقوع سرقت از خودروی ۲۰۶ در این شهرستان، گفت: کلیپ منتشر شده با موضوع تخریب و سرقت از یک دستگاه خودروی ۲۰۶ در شهرستان پاکدشت استان تهران رخ داده است.

سرهنگ “جعفر جوانمردی”  در تشریح این خبر اظهار ‌داشت: در پی پخش کلیپی مبنی بر سرقت از یک دستگاه خودروی ۲۰۶ در شهرستان بندرانزلی در فضای مجازی، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس شهرستان بندرانزلی قرار گرفت.

وی در ادامه با بیان اینکه با بررسی‌های صورت گرفته از پلاک خودرو پراید مشخص شد پلاک نصب شده روی خودرو جعلی است افزود: پس از بررسی پلاک خودروی ۲۰۶ و همچنین اقدامات فنی مشخص شد این خودرو در ۲۷ مهر ماه سالجاری در شهرستان پاکدشت استان تهران مورد سرقت قرار گرفته است.

فرمانده انتظامی شهرستان بندرانزلی با اشاره به اینکه پس از سرقت از خودروی ۲۰۶، بلافاصله ماموران انتظامی شهرستان پاکدشت در صحنه حضور یافتند و پرونده قضائی تشکیل و هم اکنون تحت رسیدگی است تصریح کرد: منتشرکننده کلیپ مورد نظر که بدون توجه به محل سرقت، وقوع آن را در انزلی نسبت داده بود نیز شناسایی شده و تذکرات لازم به وی ابلاغ شد.

این مقام انتظامی در پایان از شهروندان خواست، برای اطلاع از رخدادهای انتظامی، اخبار را از مبادی خبری رسمی و مورد تایید پلیس پیگیری کرده و از بازنشر مطالب غیرموثق در فضای مجازی خودداری کنند.

Share