همکاری «بلک شَدو»

بازداشت مستخدم وزیر دفاع اسرائیل به اتهام جاسوسی برای ایران

وزارت دادگستری اسرائیل گزارش داد که عمری گوران گوروچوسکی مستخدم ۳۷ ساله در محل اقامت بنی گانتس، وزیر دفاع اسرائیل به گروه هکری «بلک شَدو» پیشنهاد کمک کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، رسانه‌های اسرائیل از بازداشت مستخدم وزیر دفاع اسرائیل به اتهام جاسوسی برای ایران خبر داد.

به گزارش آناتولی؛ یک مستخدم در محل اقامت بنی گانتس، وزیر دفاع این کشور به اتهام ارتباط با گروه هکری ایرانی، موسوم به «بلک شَدو» (Black Shadow) و جاسوسی برای ایران بازداشت شده‌است.

رسانه‌های اسرائیل به نقل از وزارت دادگستری این کشور گزارش داد که عمری گوران گوروچوسکی مستخدم ۳۷ ساله در محل اقامت بنی گانتس، وزیر دفاع اسرائیل به گروه هکری «بلک شَدو» پیشنهاد کمک کرد.

 بر اساس کیفرخواست علیه مستخدم مذکور، وی ارتباطی با گروه هکری بلک شدو برقرار کرده و به آنها پیشنهاد داد که می‌تواند به آنها اطلاعات محرمانه درباره خانه وزیر دفاع اسرائیل دهد و همچنین نرم افزاری مضر در رایانه وی نصب کند.

طبق کیفرخواست فوق گوروچوسکی از طریق اپلیکیشن‌ «تلگرام» با گروه هکری بلک شدو ارتباط برقرار و تصاویری حاوی میز، رایانه، گوشی، تابلت، یک صندوق و برچسبی که بر روی آدرس آی پی نوشته است، از خانه وزیر دفاع اسرائیل را به آنها ارسال کرده‌است.

گفته می‌شود گرچوسکی که به اتهام جاسوسی برای ایران بازداشت شده‌است، با جرایم سرقت مسلحانه دزدی سابقه دار بوده‌‌ و چهار سال حبس محکوم شده‌است.

Share