مدیران خودرو اعلام کرد:

اعلام قیمت خودرو «آریزو۵ جدید» همزمان با رونمایی رسمی+ تصاویر

با گذشت ۵ سال از عرضه آریزو ۵ در ایران، و فروش بیش از ۵۰ هزار خودرو اکنون مدیران خودرو نسخه جدیدتر و به نوعی فیس لیفت این محصول را با قیمت نهایی ۶۸۰ میلیون تومان معرفی کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از عصر ایران، مدیران خودرو در مراسمی آن لاین ضمن رونمایی رسمی ازخودرو آریزو۵ جدیدقیمت این محصول را نیز اعلام کرد.

 با گذشت ۵ سال از عرضه آریزو ۵ در ایران، و فروش بیش از ۵۰ هزار خودرو اکنون مدیران خودرو نسخه جدیدتر و به نوعی فیس لیفت این محصول را با قیمت نهایی ۶۸۰ میلیون تومان معرفی کرد.

گروه خودرو عصر ایران این طی ۱ روز این محصول جدید شرکت مدیران خودرو را مورد تست و بررسی قرار داد که فیلم بررسی آن را می‌توانید اینجا ببینید.

نمای ظاهری آریزو ۵ جدید نسبت به نوع گذشته این خودرو تغییرات ظاهری کم است، جلوپنجره این خودرو کمی تغییر کرده و به صورت معروف به «کهکشانی» درآمده است. همچنین طرح رینگ‌های این خودرو هم عوض شده است.

بزرگ‌ترین تغییر آریزو ۵ جدید را باید در فضای داخل کابین آن دانست. داشبورد، رودری‌ها، کنسول مرکزی، غربیلک فرمان، نشانگرهای پشت فرمان، همه و همه به طور کامل عوض شده و مورد باز طراحی قرار گرفته‌اند.

موتور به کار رفته در آریزو ۵ توربو جدید همان نسخه ۱.۵ لیتری توربو قبلی است که توانایی تولید ۱۴۷ اسب بخار قدرت و ۲۱۰ نیوتن متر گشتاور را داراست.

بزرگترین تغییر فنی را باید در استفاده از گیربکس جدید این خودرو دانست. گیربکس این خودرو از ۷ سرعته سی وی تی به ۹ سرعته سی وی تی تغییر کرده است که این تغییر توان خودرو را به خوبی افزایش داده است.

یکی از مهمترین تغییرات صورت گرفته در آریزو ۵ توربو جدید استفاده از ترمز پارک برقی، اتو هولد و سامانه کمکی شروع حرکت در سربالایی است. همانند نسخه قبلی، آریزو ۵ توربو جدید مجهز به ESP یا سیستم کنترل پایداری الکترونیکی است که به عنوان یک سیستم کمکی در مواقعی که کنترل خودرو از دست راننده خارج می‌شود، وارد مدار شده و با اثرگذاری بر روی گاز و ترمز به راننده جهت کنترل پایداری و حرکت خودرو در مسیر مورد نظر کمک خواهد کرد.

Share