استاندار و رئیس شورای تأمین گیلان در مراسم صبحگاه نیروی انتظامی عنوان کرد؛

از ارزش های انقلاب و راه عزت‌بخش شهدا صیانت می‌کنیم | حمایت قاطع از ناجا در مبارزه با مظاهر فساد

استاندار گیلان با تصریح اینکه از ارزش‌های والای انقلاب و راه عزت‌بخش شهدا صیانت و از اقدامات ناجا در مبارزه با مظاهر فساد حمایت می‌کنیم، گفت: با همراهی همه قوا و ارکان حاکمیت، با اراده‌ای مستحکم، در مقابل دشمنی‌ها ایستاده‌ایم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا؛ اسدالله عباسی صبح امروز (سه‌شنبه) در مراسم صبحگاه نیروی انتظامی گیلان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ناجا که برای اقتدار و امنیت نظام اسلامی جانفشانی کردند، اظهار داشت: نیروی انتظامی مظهر امنیت و اقتدار کشورمان در بخش‌های مختلف اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی است.

وی با بیان اینکه اقتدار پلیس در کنار مودت و مهربانی نسبت به مردم تجلی می‌یابد و این امر در ذات ناجا نهفته و برای مردم محسوس است، گفت: رهبر معظم انقلاب بارها از تلاش‌های شبانه‌روزی نیروی انتظامی در ایام مختلف به ویژه تعطیلات برای ایجاد آرامش مردم و صیانت از آنان و نیز خدمت‌رسانی در حوادث قدردانی کرده‌اند.

نماینده عالی دولت در گیلان با اشاره به اینکه برای رشد اقتصادی و توسعه کشور و استان نیازمند حراست از مرزها هستیم، افزود: حضور مؤثر نیروی انتظامی در مرزها برای مبارزه با قاچاق کالا و ارز، منجر به ارتقاء سطح حمایت از تولیدکنندگان و نیز امنیت سرمایه‌گذاری می‌شود.

وی به قرارگرفتن کشورمان در مسیر ترانزیت موادمخدر اشاره و آن را بلایی خانمان سوز دانست و اظهار کرد: نیروی انتظامی با مشارکت دستگاه‌های متولی تلاش مضاعفی در جهت کاهش ترویج و شیوع این آسیب در جامعه انجام دهد.

استاندار گیلان به نقش مؤثر ناجا در مبارزه با هرگونه فساد اشاره و خاطرنشان کرد: شما عزیزان چشم و چراغ جامعه هستید چراکه با حضورتان، دشمنان این نظام احساس ناامنی می‌کنند.
وی به رویکرد ناجا در استفاده از فناوری‌های روز برای برقراری امنیت در فضای مجازی و مبارزه با جرائم اشاره و اضافه کرد: با هوشمندسازی نظارت‌ها شاهد کاهش میزان تصادفات و جرائم خواهیم بود.

رئیس ستاد استانی مدیریت کرونا به مشارکت نیروی انتظامی در مقابله با این ویروس منحوس اشاره و خاطرنشان کرد: در اجرای طرح هوشمندسازی به جای عادی‌سازی، نقش ناجا بسیار ویژه است.

وی با بیان اینکه به تلاش مضاعف برای خدمت به مردم نیازمندیم، گفت: در راستای اجرای بیانیه گام دوم انقلاب با همراهی مؤثر قوای قضائیه، مجریه و مقننه با اراده‌ای مستحکم در مقابل دشمنی‌ها ایستاده‌ایم و با اقتدار از تمامیت ارضی، دستاوردها و ارزش‌های انقلاب، آرمان‌های امام راحل و راه شهدا صیانت خواهیم کرد.

در پایان نیز یگان‌های نیروی انتظامی از جلوی جایگاه رژه رفتند.

در ابتدای این مراسم استاندار گیلان با حضور بر مزار شهید گمنام آرمیده در محوطه نیروی انتظامی و قرائت فاتحه، به مقام شامخ آنان ادای احترام کرد.

همچنین فرماندهان پلیس‌های تخصصی، در نشستی، گزارشی از فعالیت‌های خود بیان داشتند.

Share