شرکت مخابرات گیلان اعلام کرد:

اختلال در ارتباطات تلفن برخی مناطق رشت به علت سرقت فیبر نوری زیر پل زرجوب

شرکت مخابرات گیلان امروز اعلام کرد: به علت سرقت فیبر نوری در زیر پل زرجوب رشت، ارتباطات تلفن ثابت و اینترنت در برخی از مناطق این شهر مختل شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، شرکت مخابرات گیلان امروز اعلام کرد که به علت سرقت فیبر نوری در زیر پل زرجوب رشت ، ارتباطات تلفن ثابت و اینترنت در برخی از مناطق این شهر مختل شده است.

این شرکت اعلام کرد: تلفن های ثابت و همراه و اینترنت در قسمت هایی از شفت و آستانه اشرفیه هم قطع شده است. نیرو‌های متخصص شرکت مخابرات برای حل مشکل اختلال در ارتباطات تلفن برخی از مناطق رشت در تلاش هستند تا هرچه سریعتر مشکل را رفع کنند.

مدیر مخابرات منطقه گیلان گفت: در پی سرقت فیبر نوری پر ظرفیتی که از زیر پل زرجوب رشت رد می‌شود، ۲۵۰ سایت تلفن ثابت و همراه اول در مناطق مختلف گیلان قطع شد.

علیرضا پارسایی با اشاره به تلاش فراوان ۶ اکیپ ۱۰۰ نفره از متخصصان مخابرات گیلان برای رفع این اختلال ناشی از سرقت کابل نوری، افزود: اطلاعات سایت‌های همراه اول مناطق جنوبی و غربی گیلان در حال بالا آمدن است و تلفن‌های ثابت و همراه اول این مناطق به تدریج وصل می‌شوند.

وی با اشاره به قطعی سایت مرکز ۲ گیلان، گفت: امیدواریم با تلاش همکاران ما، شماره‌های این منطقه هم تا ساعت ۱۴ امروز وصل شوند.

Share