خضردوست در ديدار با جانبازان و ايثارگران شركت مخابرات اظهارکرد:

بایدبه صورت جهادی به نیازهای مردم و مشترکان مخابرات رسیدگی کنیم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا،رئیس هیئت مدیره شرکت مخابرات گیلان از همکاران ایثارگر حاضر درجلسه تقاضا کرد همانند دوران هشت سال دفاع مقدس با اتحاد و همدلی به صورت جهادی به نیازهای مردم و مشترکان رسیدگی کرده و مشکلات را رفع کنیم .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،در جلسه ای مشترک با حضور مدیرعامل شرکت مخابرات  گیلان و مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان  مشکلات و خواسته های جانبازان و ایثارگران شرکت مخابرات گیلان بررسی  و دستورات لازم برای حل مشکلات این عزیزان صادر شد این دیدار که با حضور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان برگزار شد ، موضوعات مختلف و مشکلات جانبازان و ایثارگران در تعامل با بنیاد شهید مورد بررسی قرار گرفت .esmaeili&kezrdost 02

در ابتدا رضا خضر دوست، خیرمقدم به میهمان ویژه ، و همکاران حاضر در جلسه و ابراز خرسندی از دیدار مجدد با آنان ، و یادآوری رشادتها و ایثارگری های آنان  در دوران هشت سال دفاع مقدس ، اظهار داشت : شرکت مخابرات گیلان دارای ۸۴۸ نفر کارمند ایثارگر و ۲۲۹ جانباز ، ۱۰ نفر آزاده سرفراز و ۵ شهید تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده است و جمع حاضر نیز تماما از جانبازان بالای ۵۰درصد و رزمندگان با سابقه بیش از ۱۲ماه حضور در دفاع مقدس هستند .

رئیس هیئت مدیره شرکت مخابرات گیلان در ادامه از همکاران ایثارگر حاضر درجلسه تقاضا کرد همانند دوران هشت سال دفاع مقدس با اتحاد و همدلی به صورت جهادی به نیازهای مردم و مشترکان رسیدگی کرده و مشکلات را رفع کنیم .

وی با اشاره به فرمایش حضرت امام (ره) گفت : هرکس در هر جایگاه و منسبی که قرار دارد امروز همان پست و میز محل امتحان و آزمون اوست . ما یک دستگاه خدمات رسان هستیم و تلاش می کنیم به بهترین شکل ممکن و با آخرین تکنولوژی به مردم ارائه خدمات کنیم .

مدیرعامل شرکت مخابرات گیلان  افزود :اینجانب از ابتدای ورود به شرکت مخابرات گیلان وبا توکل برخدا ، تحول ساختاری و سازمانی شرکت به طور عملیاتی با تشکیل معاونت بازاریابی و فروش با هدف درآمدزایی و ارائه خدمات بهتر به مشترکان آغاز کردیم و در مدت ۲۰ روز ، ۱۴۰۰ مورد ADSL به مردم واگذار شد . مرکز پاسخگویی ( CALL CENTER ) را با به کار گیری نیروهای متخصص و جوان و با آموزشهای لازم جهت جلب رضایت مشترکین ایجاد کردیم . و اعتقاد داریم باید بهترین سرویس و خدمات را به مشتریان خود عرضه کنیم .

در ادامه این دیدار حاج احمد اسماعیلی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان با تقدیر از مهندس خضر دوست به منظور رسیدگی به مشکلات ایثارگران و خانواده های معظم شهدا گفت : جامعه ایثارگری از سرمایه های کشور محسوب می شود و این اداره کل آمادگی هرگونه توافق و همکاری با شرکت مخابرات گیلان را دارد .

 

Share