جانشین فرمانده انتظامی گیلان خبر داد:

یک سال دریافت آرد یارانه‌ای با پروانه کسب جعلی و فروش ۴۰ تن آرد در بازار آزاد!

سرهنگ حسین حسن‌پور، جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان از دستگیری متصدی یک واحد صنفی نانوایی در شهرستان رشت که با پروانه کسب جعلی نسبت به دریافت ۴۰ تن آرد یارانه‌ای و فروش آن در بازار آزاد اقدام کرده بود، خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان از دستگیری متصدی یک واحد صنفی نانوایی در شهرستان رشت که با پروانه کسب جعلی نسبت به دریافت ۴۰ تن آرد یارانه‌ای و فروش آن در بازار آزاد اقدام کرده بود، خبر داد.

سرهنگ حسین حسن‌پور با تاکید بر رعایت قوانین و مقررات صنفی اظهار داشت: اخذ پروانه کسب برای فعالیت واحدهای صنفی الزامی است و تلاش‌های پلیس در خصوص اصناف به منظور ارتقاء امنیت اجتماعی در سطح اماکن عمومی، ساماندهی صنوف و جلوگیری از بروز تخلفات و جرایم صنفی است.

وی در ادامه با بیان اینکه ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی استان در پی رصد فعالیت واحدهای صنفی، تحقیقات نامحسوس و استعلامات صورت گرفته از اتحادیه و اتاق اصناف متوجه شدند، متصدی یک واحد صنفی نانوایی یک سال است که مغازه خود را تعطیل و با پروانه کسب جعلی و استفاده از اشتراک گاز یک واحد صنفی اسپرت خودرو نسبت به دریافت آرد یارانه‌ای اقدام می‌کند، افزود: این فرد در طول یک سال گذشته پس از دریافت ۴۰ تن آرد، آن‌ها را در بازار آزاد به فروش می‌رساند.

جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان به تشکیل پرونده در این خصوص اشاره کرد و گفت: متهم ۳۸ ساله برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی و روانه زندان شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در پایان بر برخورد قاطع و قانونی پلیس با افراد سودجو تاکید کرد و اذعان داشت: پلیس با تمام توان برای برقراری نظم و امنیت تلاش می‌کند و شهروندان در صورت اطلاع از هرگونه موارد مشابه، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

Share