معاون فرماندار خمام تاکید کرد؛

پیگیری فرمانداری خمام برای استقرار ادارات در شهرستان

 رضا حیدری از پیگیری‌های مستمر و تشکیل جلسات متعدد با حضور نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و تعدادی از مدیران کل و روسای سازمان‌ها در جهت استقرار ادارات اشاره کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، اولین جلسه کمیسیون عمران، کارگروه حفاری‌های غیر مجاز و مدیریت و حفاظت از منابع آبی شهرستان خمام روز پنج شنبه به ریاست معاون فرماندار برگزار شد.

 رضا حیدری از پیگیری‌های مستمر و تشکیل جلسات متعدد با حضور نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و تعدادی از مدیران کل و روسای سازمان‌ها در جهت استقرار ادارات اشاره کرد و افزود: یگیری‌های مستمر و فوری متولیان امر در اجرای پروژه لایروبی رودخانه‌ها و انهار شهرستان و طرح فاضلاب بهداشتی شهر خمام ضروری است.

معاون فرماندار خمام همچنین خواستار ایجاد آمادگی و اعمال تمهیدات لازم توسط ادارات عضو ستاد بحران در راستای مقابله با حوادث و بلایای طبیعی شد.

 حیدری یادآور شد: به منظور جلوگیری از هدر رفت سرمایه‌های دولتی؛ ایجاد هماهنگی بین ادارات قبل از اقدام به حفاری‌ها در محدوده شهر و روستا‌ها ضروری است.

در پایان معاون فرماندار خمام با بیان اینکه ما می‌توانیم و باور داریم علیرغم فشارهای وارده به کشور به جهت تحریم‌های ظالمانه دشمنان و معاندان نظام؛ تنها با تلاش مضاعف و حضور در میدان کار و فعالیت؛ خدمات‌رسانی به مردم ولایت مدار شهرستان خمام با کیفیت هر چه بهتر و رشد و پیشرفت شهرستان در مسیر مطلوب قدم خواهیم نهاد.

Share