نمایندگان رشت در مجلس؛

زد و بندها باعث سقوط سپیدرود شد | اتمام پروژه های عمرانی نیازمند اعتبارات ویژه است

کوچکی نژاد با بیان اینکه وضعیت اسفناک سپیدرود بر اثر ضعف مدیریتی است گفت: اتمام پروژه های عمرانی در شهرستان رشت نیازمتد اعتبارات ویژه است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از شبستان، «جبار کوچکی‌نژاد» در نشست هم اندیشی بررسی مشکلات حوزه ورزش شهرستان رشت اظهار داشت: ارتقا حوزه ورزش شهرستان رشت نیازمند اعتبارات ویژه‌ای است.

نماینده مردم شهرستان رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بودجه عمرانی کشور محدود و کم است و تمرکزها بر روی بودجه جاری است، گفت: فعالیت‌های خوبی در زمینه توسعه زیر ساخت‌های ورزشی شهرستان رشت انجام شده است.

وی اذعان کرد: توجه به ورزش و زیر ساخت‌های آن سلامت روحی و جسمی جامعه را تضمین خواهد کرد.

کوچکی نژاد با تاکید بر اینکه بودجه هر شهرستان بایستی برای همانجا هزینه شود، تصریح کرد: اتمام پروژه‌ها نیازمند منابع مالی است و با اعتبارات فعلی نمی‌شود این پروژه‌ها رو به اتمام رساند.

نماینده مردم شهرستان رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: پروژه‌های عمرانی وضعیت خوبی در استان ندارند و به دلیل بارندگی در نیمه دوم سال هم امکان فعالیت به آن صورت وجود ندارد.

وی با تاکید بر اینکه ضعف مدیریتی کل استان باعث شده که وضعیت سپیدرود به اینجا کشیده شود اذعان کرد: زد و بندها باعث سقوط این تیم ورزشی شد.

کوچکی‌نژاد اظهارکرد: بایستی سپیدرود را به بخش صنعت وصل کنیم تا وضعیت آن تعیین تکلیف شود. این تیم نیازمتد حمایت ویژه مسئولان است.

*ضرورت راه اندازی فضای ورزشی دولتی

«محمد رضا احمدی» نیز در این نشست اظهارکرد: ورزش سلامت جامعه را تضمین و از بسیاری از آسیب‌های جدی جسمی و روانی جلوگیری می‌کند.

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم توان پرداخت شهریه حضور در باشگاه‌های خصوصی را ندارند گفت: باشگاه دولتی برای جامعه با زیر ساخت‌های ویژه طراحی و راه اندازی شود.

احمدی اذعان کرد: با توجه به جمعیت شهرستان و استان زیر ساخت‌های ورزشی محدود است.

* فرهنگ درست ورزش در جامعه نهادینه شود

«سیدعلی آقازاده» در این نشست اظهار کرد: فرهنگ در ورزش، یک فرهنگ منفعت طلبانه است.

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ورزش در گیلان عقب مانده است گفت: با توجه به تراکم جمعیتی در گیلان فرهنگ درست ورزش آنگونه که شایسته است در استان نهادینه نشده است.

وی اذعان کرد: این حوزه نیازمتد مدیریت ویژه است، تا فرهنگ و ایجاد اعتماد در این حوزه در جامعه فراهم شود.

آقازاده افزود: کیفیت فعالیت در حوزه ورزشی نیازمند نگاه ویژه است، ارتقا زیر ساخت‌ها این حوزه یکی از نیازهای ویژه شهرستان رشت است.

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه نگاه مادی به ورزش نشود، تصریح کرد: ظرفیت‌های تخصصی و مدیریتی پای کار باشند تا اعتبارات ویژه به این حوزه اختصاص یابد.

وی تصریح کرد: نیازمندی‌های حوزه ورزش شناسایی و پیگیری رفع شود.

Share