سفر خانوادگی نمایندگان به گیلان؛

حضور اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس به همراه خانواده در دهکده ساحلی انزلی!

همراهی همسران و فرزندان نمایندگان و پذیرایی از آنها که قریب به ۳ برابر تعداد نمایندگان این کمیسیون است، سوالاتی را در ذهن افکار عمومی ایجاد می کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به از گیل خبر، به دنبال پیگیری های برخی از نمایندگان گیلان، روز گذشته اعضای ۱۴ نفره کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی به همراه خانواده خود مهمان گیلانیان هستند و با مدیریت استانداری گیلان این افراد که بالغ بر ۶۰ نفر می باشند در ویلاهای متعلق به تامین اجتماعی، بانک ملت و آموزش و پرورش در دهکده ساحلی بندر انزلی مستقر گردیده اند و تا عصر روز شنبه نیز در گیلان حضور دارند.

گرچه حضور و تصمیم سازی نمایندگان یک کمیسیون مجلس در گیلان می تواند از سویی منشا خیر و اثر برای گیلانیان باشد و شنیده می شود که بازدید و افتتاح از پروژه هایی خیّر ساز در دانشگاه گیلان را نیز به همراه خواهد داشت اما همراهی همسران و فرزندان این نمایندگان و پذیرایی از آنها که قریب به ۳ برابر تعداد نمایندگان این کمیسیون است، سوالاتی را در ذهن افکار عمومی ایجاد می کند؛
سوال در اینجاست که دلیل حضور اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات در گیلان کاری بوده و یا به سفر تفریحی آمده اند؟
درصورت کاری بودن این سفر حضور خانواده های نمایندگان محترم در گیلان چه توجیهی دارد؟
هزینه های اسکان و پذیرایی چند روزه از ۶۰ نفر را چه کسی می پردازد؟
آیا بودجه استانداری گیلان و یا بودجه مجلس شورای اسلامی و یا بیت المال سایر دستگاه های دولتی برای پذیرایی از همسران و فرزندان نمایندگان انقلابی کمیسیون آموزش در گیلان صرف می شود و یا ایشان با هزینه شخصی اقدام به همراه کردن خانواده های خود کرده اند؟!

به گزارش دیارمیرزا؛ گفتنی است پیش از این سفر خانوادگی نمایندگان مجلس یازدهم در قالب فراکسیون ویژه محرومیت‌زدایی به مشهد نیز حاشیه ساز شده بود.

همچنین سه نماینده مجلس شورای اسلامی به همراه خانواده قرار بود با پرواز اختصاصی به عراق سفر کنند که این سفر با رسانه ای شدن، لغو شد.

Share