دلخوش در حاشیه یادواره شهدای صومعه سرا؛

روحیه جهادی قالیباف بر کسی پوشیده نیست | توسعه بخش ضیابر نیازمند اعتبارات است

دلخوش با بیان اینکه به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی این منطقه به بخش تبدیل شد تصریح کرد: این بخش نیاز به امکانات بیشتری است که به یمن قدوم قالیباف تهیه می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس، سید کاظم دلخوش عصر امروز در یادواره سرداران، فرماندهان و ۵۵۰ شهید شهرستان صومعه‌سرا و ۲۳ شهید مدافع حرم استان گیلان در گلزار شهدای ضیابر با تسلیت به مناسبت نزدیک شدن به ایام اربعین حسینی اظهار کرد: توانستیم با گذشت دو سال از شروع کرونا مراسم باشکوهی را در مرکز بخش ضیابر برگزار کنیم و از این بابت خدا را شاکریم.

وی با بیان اینکه دکتر قالیباف از همرزمان شهید سلیمانی و از فرماندهان به نام دفاع مقدس است، گفت: از روحانیون و خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران و سایر عزیزانی که در برگزاری این یادواره تلاش کردند سپاسگزاریم چرا که ماحصل زحمات دو سه هفته‌ای عزیزان سپاه، بسیج، بنیاد شهید و استانداری و سایر عزیزان است.

نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ضیابر بیش از ۸۰ شهید تقدیم نظام کرده و زادگاه آیات عظام صالح و ضیابری است که قابل تقدیس برای ایران هستند، افزود: مردم این منطقه هر ساله در مراسم تاسوعا و عاشورا و اطعام به مسافرین و زوار از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنند.

دلخوش با اشاره به خوشحالی مردم ضیابر به منظور بخش شدن این منطقه بیان کرد: امیدواریم مواردی که باید به هر بخش اختصاص یابد در این منطقه انجام شده تا مسائل و مشکلات ضیابر نیز رفع شود.

وی با اشاره به استقبال خوب رئیس مجلس برای حضور در یادواره شهدای ضیابر و شهدای مدافع حرم گیلان گفت: افتخار می‌کنیم که رئیس مجلس شورای اسلامی فردی جبهه‌ای و از فرماندهان بزرگ جبهه و جنگ هستند و جهادی بودن و انقلابی بودن ایشان بر کسی پوشیده نیست.

Share