مدیرعامل هلال احمر گیلان خبر داد:

برخورد دنا با پراید در محور صومعه‌سرا به ضیابر ۵ مصدوم بر جای گذاشت

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان اظهار داشت: گزارشی مبنی بر برخورد خودروی سواری دنا با پراید در محور صومعه سرا به ضیابر به مرکز کنترل عملیات و هماهنگی جمعیت هلال احمر گیلان واصل شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سیاوش غلامی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان گفت: بر اثر برخورد یک دستگاه خودروی سواری دنا با پراید ۵ نفر مصدوم شدند

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان با اعلام این خبر گفت: گزارشی مبنی بر برخورد خودروی سواری دنا با پراید در محور صومعه سرا به ضیابر به مرکز کنترل عملیات و هماهنگی جمعیت هلال احمر گیلان واصل شد.

غلامی با اشاره به اعزام عوامل امدادی افزود: بلافاصله پس از دریافت گزارش، عوامل امدادی جمعیت هلال احمر از پایگاه شهید برشنورد به محل وقوع حادثه اعزام شدند.

وی اظهار داشت: در این حادثه، ۵ نفر مصدوم شدند که یک نفر از مصدومین پس از اقدامات اولیه توسط عوامل امدادی هلال احمر به مراکز درمانی منتقل شد.

غلامی با اشاره به رهاسازی مصدومین این حادثه گفت: ۳ نفر از مصدومین این حادثه توسط عوامل امدادی جمعیت هلال احمر رهاسازی شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان افزود: مردم برای گزارش حوادث می‌توانند به صورت شبانه روزی با تلفن ۱۱۲ ندای امداد هلال احمر تماس بگیرند.

Share