بعد از 5 ماه عدم دریافت حقوق؛

انتظار کارگران پروژه سد شفارود برای دریافت حقوق معوقه | نمی‌توانیم به وعده‌ها دلخوش باشیم

کارگران شاغل در پروژه ساخت سد شفارود منتظر عملی شدن وعده پرداخت ۵ ماه معوقات مزدی خود هستند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ایلنا، تعدادی از کارگران شاغل در پروژه ساخت سد شفارود رضوانشهر استان گیلان گفتند: الان چند وقت است که منتظر پرداخت حقوق از طریق مسئولان هستیم که هنوز انجام نشده است.

این کارگران که مدعی‌اند دست‌کم ۵ ماه معوقات مزدی پرداخت نشده دارند، در ادامه گفتند: بعد از هر تجمع اعتراضی مسئولان وعده پرداخت حداقل بخشی از مطالباتمان را می‌دهند که متاسفانه عملی نمی‌شود.

این کارگران با بیان اینکه در ادامه بی‌توجهی مسئولان به پرداخت مطالبات‌مان هرچند وقت تجمع اعتراضی برپا می‌کنیم، درباره مطالبات خود گفتند: سال جاری فقط یک ماه حقوق گرفته‌ایم و ۵ ماه آن هنوز پرداخت نشده است.

این کارگران که تعداد آن‌ها نزدیک به ۹۰۰ نفر است، در ادامه درباره وضعیت این پروژه عمرانی گفتند: چند ماهی است اجرای ساخت سد شفارود به دلیل نداشتن اعتبار مالی راکد مانده اما ما کارگران در محل کار خود حاضر هستیم.

براساس ادعای این کارگران، همه مقامات شهرستانی و استانی قول حمایت از کارگران سد شفارود و ادامه اجرای این پروژه عمرانی را می‌دهند و اظهار امیدواری می‌کنند که به زودی مشکلات مرتفع می‌شود اما ما شاهد هیچ اتفاق خاصی در این زمینه نیستیم.

این کارگران در ادامه تصریح کردند: چندین ماه است کارفرما وعده پرداخت حقوق می‌دهد. در طول چند سال گذشته روند پرداخت حقوق کارگران با تاخیر انجام شده و هیچ تغییری نکرده است.

آن‌ها افزودند: تا روزی که واریزی‌ها انجام شود نمی‌توانیم به وعده‌ها دلخوش باشیم. از بس وعده‌ی بی‌نتیجه شنیدیم دیگر اعتماد نداریم. وضعیت معیشت‌مان خوب نیست با این حال امیدواریم این بار مسئولان به وعده‌ها عمل کنند.

Share