مدیرعامل هلال احمر گیلان خبر داد:

امدادرسانی به یک منزل مسکونی دچار آبگرفتگی در تالش

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان گفت: بلافاصله پس از دریافت گزارش، یک تیم امدادی از شعبه هلال احمر تالش به همراه یک دستگاه خودروی کمک دار به محل وقوع حادثه اعزام شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سیاوش غلامی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان گفت: در ساعت: ۱۰:۴۵ روز جاری مورخ ۲۸ مهرماه و به دنبال بارندگی‌های پاییزی روز جاری، گزارشی مبنی بر آبگرفتگی یک منزل مسکونی در محور تالش به پونل، منطقه طولارود به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان گیلان اعلام شد

غلامی با اشاره به اعزام عوامل امدادی جمعیت هلال احمر به محل وقوع حادثه اظهار کرد: بلافاصله پس از دریافت گزارش، یک تیم امدادی از شعبه هلال احمر تالش به همراه یک دستگاه خودروی کمک دار به محل وقوع حادثه اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان گفت با اشاره به نحوه امدادرسانی عوامل امدادی هلال احمر در این حادثه گفت: عوامل امدادی جمعیت هلال احمر با استفاده از خودروی کمک دار و به وسیله کف‌کش و موتور روبین نسبت به تخلیه آبگرفتگی منزل اقدام کردند.

سیاوش غلامی افزود: دو تا تخته موکت ۶ متری، و ۷ کیلو نایلون به این خانوار متاثر از آبگرفتگی منزل توزیع شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان با اشاره به پاسخگویی شبانه روزی ندای امداد، اظهار داشت: تلفن ۱۱۲ (ندای امداد) به صورت شبانه روز، آماده دریافت گزارشات حوادث احتمالی از سوی مردم است.

Share